FIT.nl

Zoek jij op vakantie de gym op?

De vakantie komt er weer aan over 2 tot 3 maanden.

Ben benieuwd of jullie dan de gym opzoeken?

Ik vind het heerlijk om in een ander land te sporten, en nieuwe mensen daar te leren kennen. Andere cultuur, trainingsmethoden en omgeving. Soms ook wel een uitdaging met de hitte trouwens :fire:

2 likes

Meestal wel, maar minder vaak dan thuis. De hotel gyms zijn echter meestal nogal klein, en het is daardoor een beetje improviseren.

1 like

Jazeker! Gelukkig overnacht ik in een hotel waar ook een uitgebreid fitness resort aanwezig is! Ik hoop wel gewoon mijn vaste trainingsschema aan te houden (3 keer krachttraining en 2 keer cardio in de week)!

1 like

Dat ligt eraan hoelang ik weg ga, maar meestal niet. Lekker andere dingen doen :slight_smile:

1 like

Ja zeker! Ik ga gewoon lekker doortrainen.

Ik neem een TRX en weerstandsbanden mee, maar naar de gym ga ik tijdens 3 wkn Platja d’Aro niet.
CF is er volgens mij nog niet uitgevonden en een goede (betaalbare) gym heb ik nog niet gevonden.
Daarnaast is vakantie er voor de quality time met mn gezin.

1 like

Ik vind het ook heerlijk om te sporten tijdens vakantie en heb eigenlijk nog nooit een gym bezocht.
Ik loop veel hard en gebruik de elementen op straat zoals dit fietsenrek.
Wat ik ook veel doe is na het eten al hardlopend het strand opruimen. Zo vang je twee vliegen in één klap.

3 likes