FIT.nl

Zin in een nieuw recept? Check de receptenpagina van fit.nl

Oeh! Ik kan genieten van gebakken aardappelen met broccoli en een kaasvleesvervanger. Super simpel :smiley:

1 like

Een van m’n favoriete gerechten is een pokebowl.
Onderstaande link is een prima recept hiervoor. De zalm wordt echt heerlijk gemarineerd zo.

2 likes

Watertanden dit!

Heel simpel en snel, maar ook erg lekker:

• gepofte zoete aardappel (op bordje, schaaltje erover - 7 min in de magnetron) met creme fraiche
  • biefstukje
  • gestoomde worteltjes en boontjes
    (sorry geen vega :stuck_out_tongue:)
3 likes

Oh dit is echt zo precies wat ik nodig had!
Heerlijk!
Woon sinds 2 weken op mezelf en de struggle is dan even enorm om goed te eten maar dit motiveert enorm om dat eens leuk te doen en vele dingen te testen!

1 like

Leuk om te horen :slight_smile:

Oeeh, ik weet nu wat ik vanavond ga eten!
Over de aardappel doe ik nog wel wat kruiden (peterselie, paprika-poeder, peper etc.)

2 likes

Het eten van vandaag :ok_hand:

Edit:
Voedingswaarde:

Kcal 465
Vet 24,8
Eiwit 44,4
Kh 14,4

Verse Pangasiusfilet omringd door ontbijtspek.
Deze per kant 2-3 minuten op medium hoog vuur bakken.
Babyspinazie in de pan en laten slinken en in een ander pannetje de linzen opwarmen.

4 likes

Ziet er erg lekker uit. Wat is het?

Poké bol is super chil inderdaad. Die eet ik ook hier regelmatig. Super voedzaam en lekker omdat het veel verschillende producten bevat.

Dat was een goede tip @Marten

Ik heb gebruikt:
Biefstuk - 300g (medium-rare gebakken)
Zoete aardappel - 300g (goed schoonmaken, gaatjes in prikken en 7min in de magnetron maximale stand)
Vulling: Skyr met geraspte kaas, peterselie, paprikapoeder
Wortels en bleekselderij - 350g 14min gestoomd
Zout en peper naar eigen smaak toevoegen.

Voedingswaaden: 730kcal / 81kh - 7v - 81eiw.

2 likes

Krijg zo net na mijn ontbijt alweer trek van dit soort plaatjes :smiley:

2 likes

Oeh dat ziet er goed uit! :smiley: 81gram eiwit, BAM :smiley:

De lunch van vandaag.

• (volkoren) wrap
  • avocado
  • babyspinazie
  • komkommer
  • kip krokantschnitzel
  • yoghurtmayonaise
2 likes

Ziet er gezond uit! Heb je inmiddels nog meer lekkere recepten gemaakt? :slight_smile:

1 like

Yep,heerlijke recepten,eerste recept eergister al gemaakt,quinoa salade met gerookte kip!vnd de gevulde paprika’s.
Was aan het kijken bij bijv.de havermoutsmootie…maar vraag me af waarom het een portie van 4 pers.bevat?:pleading_face:

1 like

@nathrom om welk recept gaat het?

Deze:

Omdat het grote porties zijn, kun je het in 4 keer delen. Let wel op dat dit ontbijt veel calorieën bevat door de noten. Ik zou dit ontbijt niet kiezen als ik wil afvallen / of minder noten gebruik natuurlijk.

1 like

Maar 4 x delen betekend dus dat het minstens 4 dgn in de koelkast houdbaar zou moeten zijn,had het recept gehalveerd,dus voor 2(dgn)vond de smaak vandaag al niet meer zoals gister,laat staan over 3 dgn :zipper_mouth_face: ,had de noten idd gehalveerd!

Ik heb laatst dit recept geprobeerd:

Simpel ontbijtje en super lekker.

Ik maak die smoothie die je zegt ook wel eens @Nathrom. Maar die bevat net wat te veel calorieën voor mij.

Die wilde ik vanmorgen maken,maar toch maar voor warme havermout gegaan :wink: en ja klopt door de cashewnoten bevat ie idd veel calorieën.

1 like