FIT.nl

Workout op vakantie

Hallo allemaal,

Ik vraag mij af wie van jullie fanatiekelingen ook gaat trainen op vakantie? Zelf zitten wij (vriendin en ik) op het prachtige Griekse eiland Kos en hebben onlangs de plaatselijk gym bezocht voor een tropische buffelworkout :slight_smile: en daarna lekker luieren uiterraard. Vrienden verklaarde ons voor knetter gek en veel te fanatiek, uiterraard hebben wij daar geen boodschap aan ;).

Mijn vraag aan de jullie, wie is er net zo fanatiek? :yum:

Ah lekker! Zie het zo voor me! Hoe was de hitte daar?

Ik train altijd in het buiteland. Super leuk ook om locals te ontmoeten :slight_smile:
Heb al geworsteld met mensen uit Cuba.

Brazilian jiu jitsuin met locals in panama.

in Thailand met super gespierde Thaise bodybuilders.

Nicaragua met een rauwe eiwit met vodka na de training.

Allemaal leuke lokale tradities :slight_smile:

Gym’s in westerse landen zijn trouwens wel vaal duur. Paar dure gyms in Australië gehad. Dan kies ik er toch liever voor om buiten te trainen in een parkje.

Gave ervaringen zo te horen @j.vandermark !

Ik zoek niet vaak een sportschool op op vakantie. Maar ik plan meestal dan ook wel redelijk actieve vakanties. Kan me voorstellen dat dat anders zou zijn als ik langer weg zou gaan of echt een strandvakantie zou plannen bijvoorbeeld.

Ja ik train altijd door! Toen ik nog trainde in de sportschool ging ik expres naar een Centerparks met gym erbij. De laatste vakantie heb ik daar meegedaan met een lesje pilates. Maar nu ik thuis train kan het overal dus sta ik gewoon te springen in de huisje bijvoorbeeld haha.

Ik had heel netjes van die minibands meegenomen en een minibandworkout bedacht maar uiteindelijk werd het strand en pizza en wijn (ok en veel wandelen/hiken). Na twee weken vakantie draad weer opgepakt, 3 dagen niet kunnen lopen :joy: Wel knap als je 't zo doorzet! Hoewel ik trainen echt leuk vind, komt het er tijdens de vakantie niet echt van. Herstel: maak ik er tijdens de vakantie geen prioriteit van :nerd_face:

Geen workouts in de gym, maar meestal de hele vakantie aan het lopen, hiken, zwemmen of surfen.