FIT.nl

Wie gebruikt van jullie social media en hoe ervaar je dat

Wie van jullie gebruikt social media zoals Instagram? En hoe ervaar je dat? Gebruik je het als inspiratie of om je vrienden te volgen?

Ik gebruik het om 4 redenen:

• voor zakelijk: overbrengen wat wij met FIT.nl aan het doen zijn + tips geven
  • om op de hoogte te blijven van vrienden en familie
  • inspiratie van andere sporters + op de hoogte te blijven van hun
  • om met anderen te delen wat ik doe en waar ik ben.

Maar ik heb ook al 10x gedacht om het er allemaal af te gooien. Het is wel 1 grote poppenkast :grinning:

Ik ben een paar jaar geleden van facebook en instagram afgegaan. Ik vond dat ik er te veel tijd aam besteedde en dat het me weinig opleverde. Ben achteraf zeker blij met die beslissing.
Heel soms kijk ik wel op de Instagram van bepaalde mensen, gewoon zonder er zelf op te zitten, om even te bekijken wat ze doen (kan alleen bij openbaar profiel natuurlijk).

Mooi dat je er voordelen van ervaart :slight_smile: Ik heb er zelf ook een tijdje niet opgezeten, maar ik had het gevoel dat ik wat miste.

Facebook heb ik eruit gegooid, ten eerste de privacy! en daarna zag ik allemaal onzin voorbij komen (reclame gerelateerd) vrienden doen er ook nagenoeg niets meer mee behalve enkele familieleden waarvan ik het nieuws toch wel direct krijg via andere vormen.
Het is uiteindelijk wel een verademing geweest zonder facebook.
Zelf prive wordpress blog voor ons (vriendin, en dochtertje ) gemaakt waar alleen bepaalde familieleden en vrienden kunnen inloggen en ons volgen.
Instapgram heb ik en daar volg ik bekende sporters, formule 1 , mijn voetbal club bv. op en dan ben je er snel doorheen, zelf post ik niets
Twitter volg ik nieuws (reporters), sporters / techniek gerelateerd. en zelf twitter ik niet nauwelijks. Hooguit naar bedrijven of instanties voor vragen.