FIT.nl

Werkt deze website goed op jouw mobiel?

Hi Allen! :slight_smile:

Even een vraagje van ons team. We zijn bezig om deze website te verbeteren en dan met name voor de mobiel & Ipad.

Valt je iets op wat niet fijn werkt of niet mooi staat. Laat het hieronder weten in een bericht.

Thanks namens team FIT.nl :blue_heart:

Top!
Niet op mobiel bekeken.
Maar als je op de gewone pc naar de homepagina gaat https://www.fit.nl/ dan zijn de afbeeldingen erg onscherp. Ik denk omdat ze worden vergroot.

Succes ermee!

Wat voor type scherm heb je (toevallig een QHD scherm oid?) en welke afbeeldingen bedoel je?
We horen het graag want we willen het graag fixen :slight_smile:

Ik bekijk het forum alleen maar via mijn mobiel en vind het prima werken!

Ik heb even een screenshot gemaakt. De afbeeldingen van de artikelen zijn te ver uitvergroot denk ik.

Raar! Welke besturingssysteem, browser en schermgrootte is dat? Is het misschien een oude browser? Je krijgt iets wat op de tablet layout lijkt op een normaal scherm. @j.vandermark

De images moeten ook 1920*1080 zijn, worden downscaled op basis van pixel grootte: origineel is hier -> link

Yes lijkt op een ouder besturingssysteem (niet geupdate + Chrome). Klopt dat @RikM ?

Thanks voor het melden. Super lastig om de styling compatible te maken voor alle (oude) browsers.

Ja dacht ik ook aan. Geen flexbox! Raadzaam wel je browser up to date te maken. Er zitten veel beveiligings fouten in oude browsers

Linkje

En zet auto update aan. Je zal zien btw dat het internet (en fit) er ineens anders uit zien :muscle:

Check, is mijn office computer, blijkbaar zat er een foutmelding in de updates. Nu ziet het er een stuk beter uit!