FIT.nl

Welkom: Morris!

Hallo allemaal,

Jullie zullen vast wel denken, wie is dit nieuwe lid? Ik zal me even voorstellen…

Mijn naam is Morris van Sante 16 jaar oud en ben nu een jaar bekend in de fitness.

Ik heb een hele tijd bij een buurtteam gezeten die activiteiten begeleid, ik was van de sportactiviteiten en heb veel kinderen met een beperking overgehaald om de eerste stap te zetten naar een gezonder leven waar nodig is.

Ik zal af en toe is dingen plaatsen waar ik tegen aan loop op fitness gebied en hoop ik dat mensen mij dingen kunnen adviseren.

Fijne dag nog!

Welkom! Wat leuk dat je je aanmeldt! :slight_smile:

Wat dankbaar werk! Top dat je dat doet!

Super leuk! We helpen je graag met tips!

Leuk is dit trouwens. Hoe zorg je ervoor dat mensen in beweging komen? :slight_smile:

Het ligt er een beetje aan wie ik voor me heb staan. De ene moet je met behulp van negatieve effecten confronteren en de ander heeft meer steun vanuit de familie nodig.

Hoe ik ervoor zorg dat mensen in beweging komen om af en toe sportactiviteiten te organiseren waarbij ik flyers bij verschillende instellingen en wijkteams breng. Toch komen er altijd mensen op af… leuk om te zien.

Ook in Groningen in de sporthal lewenborg heb ik diverse activiteiten georganiseerd.

Wat leuk zeg! Mooi dat je zulke dingen doet.

Goed ook dat je bewust bent dat iedereen weer een andere aanpak nodig heeft.

Als we een x ergens met een gastworkshop kunnen ondersteunen, laat het ons weten!

Vaak krijgen we een aanmelding vanuit het wijkteam. Dan vind er een gesprek plaats waarin we het hebben over de persoon. Daarna maak ik een plan van aanpak en dan koppel ik diegene met een andere persoon aan een activiteit die goed bij elkaar passen.

Meestal gaat het goed!

Hoi Morris,

WElkom :slight_smile: Wat mooi werk wat je doet. Welke studie doe je?

Momenteel zit ik nog op de middelbare… mensen noemen bij ook een goed mens met veel goeie initiatieven. Het wijkteam ondersteunt mij hier ook bij wanneer het nodig is.

Na de middelbare wil ik op de AALO Personal trainer level 4 volgen.

Tof!

Ben je er inmiddels al mee gestart? :smiley: