FIT.nl

Welke tic heb jij vlak voor of tijdens het sporten?

De titel zegt het al: heb jij een tic die je vlak voor of tijdens het sporten doet?

TO trapt af: ik doe altijd lipstick op voordat ik de sportschool in loop, iedere keer dezelfde felroze, zit standaard in mn sporttas…
Misschien om mn aubergine-kleurige hoofd na het sporten te maskeren… :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Tegen mezelf praten, termen als “je kunt het” “bam” en “ik geef %#$*!!! niet op”. :grin:

M’n haar kammen.:roll_eyes:

@Chielemans haha briljant, er zijn er dus meer die ijdel zijn voordat ze de sportschool instappen…

@spectacles35 lijkt me een mooi gezicht midden in de sportschool jezelf een peptalk geven, of doe je het binnensmonds?

Haha maar echt.
SOms was ik het zelfs omdat het helemaal door de war zit als ik gefietst heb en mijn gel het best pakt op gewassen haar :sweat_smile:
Om vervolgens weer op de fiets te stappen naar de sportschool :crazy_face:
Je verzint het niet.

Haha als je haar maar goed zit he :wink:.
Ik herken het wel, dat je jezelf in de spiegel ziet tijdens het sporten en je constant ziet dat je haar in de war zit… :worried::worried:

Koffie drinken :stuck_out_tongue:

OMG dit dus! :joy::joy::crazy_face:

1 like

Toch ff deo opdoen voordat ik ga trainen :rofl: vind ik toch wel wat fijner hahaha

1 like

Nee hoor, niet binnesmonds. :grin:

1 like

He had jij vanavond in de sportschool een zwart shirt en een zwart/witte korte broek aan??? Dan heb ik je gespot!!

Het leek wel alsof die gozer aan het bevallen was :scream::see_no_evil:

1 like

Ik denk dat dat voor iedereen fijner is :stuck_out_tongue_winking_eye: haha

Hahaha echt wel! Soms ruikt het alsof mensen oude sokken onder hun oksels hebben geplakt🤮

Om over de sporthandschoentjes nog maar te zwijgen :scream:

Over handschoenen gesproken: merkte vanochtend bij de barbell row soort van blaren die ontstonden, gebruiken jullie ze?

1 like

Nope, ik probeer wel mijn handen regelmatig te veilen. Eelt weg te halen, zodat je geen te grote eeltranden krijgen (die scheuren open na verloop van tijd).

Oh en bij sets met veel deadlifts gebruik soms wel straps. Of nu recent met snatches omdat je anders de grip je trainingseffect verneukt.

Aaaaah nasty stuff! Of iemand die z’n bankje niet schoonmaakt na zijn workout :zipper_mouth_face:

1 like