FIT.nl

Welke fitness apps gebruik jij?

De smartphone kan meer zijn dan een afleiding bij trainen.
Welke apps gebruiken jullie om beter te trainen of bvb regelmatiger te trainen?

Die van mij (android)

Five3OnePro
Fantatische app die het 5/3/1 Wendler programma en bijbehorende aanvullende schema’s bevat. Rekent automatisch op basis van je 1 RM je trainings schema uit die je kan volgen. Net zoals op papier een langzame gestaagde grind omhoog, met wisselend volume per week. Houdt tijd bij en spoort je aan door je PR als berekende wortel voor te houden (140 * 5 om over je record heen te gaan!) Echte aanrader voor berekenende lifters.

5 minute plank
Recent mee begonnen, dagelijks plank oefeningen, opbouwend in belasting, nu al aardig taai. Dagelijkse waarschuwingen.

Sleep as Android
Slaap tracker om je slaap bij te houden, ook slaapdiepte als je hem naast je op het bed legt. Goede controle dat je genoeg slaapt!

HD SMTH
Foto kluisje zodat je progress foto’s niet in je gallery staan, net als je op werk je vakantie foto’s laat zien :laughing:

Strava
Fietsen statistiek en tracking, denk iedereen wel bekend

My Fitness Pal
Eerder gebruikt om voeding bij te houden. Alternatief de FIT app of app van voedingscentrum

Nice! Mooi overzichtje!

Ik gebruik Google docs voor mijn schema’s en de FIT app voor mensen die ik coach.

Verder houd ik niet zo van data/dingen tracken. Train het liefste op gevoel :slight_smile:

Maar voor progressive overload is het wel belangrijk om iets te tracken.

Myfitnesspal om voeding bij te houden, RepCount om progress van compounds bij te houden. Die laatste vind ik echt een handige app trouwens, en lekker simpel in gebruik.

Vind het heerlijk om na een periode je vooruitgang te kunnen zien. Ik hou wel van data, hé Jeroen :stuck_out_tongue_winking_eye:

voor voeding bij te houden gebruik ik de FOOD app