FIT.nl

Wat voor onderwerpen zou jij graag in een videoformat willen bekijken?

Ik ben benieuwd naar jullie mening :slight_smile: Wat voor onderwerpen zou jij graag in een videoformat willen zien i.p.v. (alleen) in een artikelformat?

Diverse workouts er staan er al aantal op youtube maar uitbreiding zal fijn zijn.
En of combinaties die gemaakt kunnen worden.
bv. 4 day split, 3 day total body en welke oefeningen dan mooi samen gaan. beginners tot gevorderden in aparte films.
dat zie ik bij andere flogs op youtube voorbij komen en is handig.
kijken naar hoe oefeningen gedaan worden, houding en andere specifieke zaken.
daarmee zijn al tal van video’s te maken
Ik zie op YT ook videos voorbij komen met complete workout en tijdbalk waarmee je live mee kunt doen dat zou ook leuk idee zijn. (als zijnde thuisoefeningen zonder dumbells met, of andere attributen)

over het onderwerp eten is genoeg om uit te leggen en voorbeelden die gepakt kunnen worden. Ervaringen van jullie zelf delen daarmee? van afvallen tot het bulken en drogen.

mensen die jullie persoonlijke ervaringen willen delen in video voor motivatie… van afvallen tot een gespierd

voor mij is het lezen van artikelen en kijken van oefeningen/ vlogs die te doen zijn op youtube een goede motivatie…

dat is even wat me te binnen schiet…

Super toffe ideeën @D-Vine ! Dat wordt hard knall’n de komende maanden @erikhuizenga

Leuke ideeËn :slight_smile: Daar kunnen we zeker wat mee.

Toevallig zag ik gisteren iets langskomen op Instagram:

Da_rulk, een instagrammer/personal trainer van blijkbaar een aantal bekende acteurs heeft iets bedacht dat hij RFT noemt. In dit filmpje zie je iemand zo een RFT volgen.

Als ik het zo zie ziet het er uit als een fantastische workout voor wanneer er geen gewichten beschikbaar zijn, bijvoorbeeld thuis of in een hotel.
Het ziet er ook een stuk spannender dan de standaard home-workout-routines. Het lijkt wel een soort kata, zoals je die ook in oosterse vechtsporten hebt.
Een filmpje waarin z’n ‘dans’ wordt uitgelegd en uitgevoerd zou ik zeker interessant vinden.

Super leuke manier om te variëren denk ik. Vrij pittig ook voor je core en schouders. :smiley: