FIT.nl

Wat vind jij lastiger, aankomen of afvallen?

Mensen hebben het vaak over hoe lastig het is om die overtollige kilootjes kwijt te raken. Ik vraag mijzelf af, weten zij ook hoe het is om dag in dag uit 3500+ calorieën naar binnen te werken om dat beetje massa te gainen :stuck_out_tongue_closed_eyes:.

Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn. Waar heb je meer moeite mee, afvallen of aankomen? Ben ook benieuwd wat de reden is!

Een combinatie van een snelle stofwisseling en mijn liefde voor eten (#not) zorgt er voor dat ik blij ben als ik de calorieën over een maandje wat omlaag kan krikken :grin:

Afvallen en bijkomen in vetpercentage gaat voor mij even goed maar bijkomen in spiermassa is heus wat moeilijker dan afvallen :slight_smile:

Amen, wou precies hetzelfde zeggen😁

ik vindt gecontroleerd aankomen ook moeilijker. Dit omdat je in je hoofd makkelijker een keer of vaker kan cheaten want je moet toch aankomen…

Daarbij os het resultaat veel trager.

Ik zit op dit moment in mijn eerste echte bulk fase, maar ik heb er echt moeite mee om het clean te doen…

Nog geen mening. Ik start sinds vandaag pas met bulken. Normaal heb ik geen moeite met eten. Het is wel een uitdaging om het gecontroleerd proberen te doen. Vandaag heb ik wel de 3000 calorieën aangetikt.