FIT.nl

Wat is jouw grootste blunder in de sportschool?

Even vast komen zitten onder een te zware benchpress. Even kiepen en weer vrij.

Haha heel herkenbaar :smiley:

Goed teken, train je iig hard!

de grootste blunder was om iemand te spotten vragen die niet goet oplette en waardoor ik tijdens bench press de halterstang met 140kg op mijn borst kreeg tijdens de laatste herhaling en dat hij ook nog eens niet in staat was om te helpen de stang omhoog te krijgen. ik heb even met de stang op de borst moeten blijven liggen totdat er nog iemand aankwam om te helpen. het Resultaat was een mooie blauwe blek op mijn borst waar de stang een tijdje op lag

Pfoeee, wel flink sterk, 140 bench is veel :rocket:

Hopelijk niks aan het geheel overgehouden, behalve blauwe plekken @Steefzenden ?

Haha gister trouwens, was ik met een maatje aan het trainen en die scheurde zijn broek tijdens het squatten. :joy: Flink gat zat erin:

Gewoon doortrainen, wat een baas!

Gister mijn ringen niet goed vastgebonden aan de optrekstang in de gym… 1 ring schoot een soort van los waardoor ik tijdens mijn chin-up om de grond viel :stuck_out_tongue:

Mijn vraag aan jullie allen:
Zouden jullie dit voortaan willen filmen en delen?
:rofl:

Oh al weer helemaal vergeten maar heb een plaat van 25 kg van een meter op mijn voet laten vallen. De kerel naast me viel bijna flauw toen hij de voet zag. Niets kapot gelukkig behalve bloeding onder de huid. Die dag heb ik geen gewichten opgeruimd…