FIT.nl

Wat is jou ervaring met eiwitpoeder?

Hallo mensen,

Ik doe een onderzoek naar (de verpakking van) eiwitpoeder en was benieuwd naar
jullie ervaringen hierbij. Voor andere opmerkingen kun je reageren op deze post.

https://goo.gl/forms/KBc9bUmj8hF7TBA83

Alvast super bedankt,

Bij deze ingevuld.

De lijst heb ik Ingevuld!

Ingevuld…

Leuk! Kun je wat meer vertellen over het onderzoek @hedur?

Wie je bent, wat je onderzoek, en waarom?

Misschien leuk om de resultaten ook hier te delen?

Hi J,
Het maakt deel uit van een onderzoek voor mijn HBO bachelor en is bedoeld om informatie te verkrijgen over het hoe en waarom van intensieve sporters die eiwitproducten gebruiken. Uiteindelijk wil ik met de resultaten een bestaande verpakking herontwerpen.
Als me iets opvalt in de resultaten zal ik het proberen hier te delen.
Bedankt voor de reacties tot nu toe in elk geval,

groeten,

Ah interessant! Leuk onderwerp.

We wachten de resultaten af @hedur!

Ook ingevuld! Interessant onderwerp, succes met je onderzoek!

ingevuld succes met je onderzoek.

Hoi Hedur, interessant! Ik ben eigenaar van Krachtshop.nl en heb mijn eigen verpakkingen ontwikkeld. Kan je vertellen dat het een lang proces was waarbij het design een paar keer volledig op de schop is gegaan. Misschien kan je eens een kijkje nemen naar de verpakkingen (op krachtshop.nl dus) en me laten weten wat je ervan vindt, ben benieuwd wat er uit je onderzoek komt en of ik op de goede weg zit met de huidige labels.

Sportieve groet,
Patrick

Ingevuld! Succes met je onderzoek!

Benieuwd naar het resultaat wat mensen van de verpakking vinden en hoe een alternatief er dan uit zou zien.

Waar ik vooral benieuwd naar ben is of iemand bereidt is meer te betalen enkel voor een mooiere verpakking.
Ik persoonlijk niet.
Als hetgeen wat erin zit goed is, mag het van mij in een plastic zak aangeleverd worden.

Hallo Patrick, allereerst bedankt voor het delen van je expertise. Ik weet niet als/hoe jij voorafgaand aan de ontwikkeling van jouw verpakkingen echt onderzoek hebt gedaan, maar jouw producten lijken me aan te sluiten bij de meest serieuze (mannelijke) atleten. Naar mijn idee lijken je verpakkingen goed in de huisstijl te passen van je logo en webshop. Ik ben wel benieuwd waarom je de overstap maakt van refill-zakken naar potten. Ik krijg nog vaak de responsie dat sporters graag zakken gebruiken. Een ander ding waar ik nog nieuwsgierig naar ben is als je ooit overwogen hebt portieverpakkingen eiwitpoeder in je assortiment op te nemen?

He Hedur,

Dank voor je reactie en goede tips. Ik heb niet echt onderzoek gedaan. Meer gekeken wat andere (serieuze) merken doen qua verpakking en er mijn eigen draai aan gegeven. Hierbij gekozen voor meer abstracte coole vormen en illustraties.

De overstap van refillzakken naar potten is helaas niet mijn eigen keuze. De fabrikant is simpelweg gestopt met de refillzakken aan te bieden, ze doen alleen nog maar potten. Persoonlijk had ik de zakken ook liever in het assortiment gehouden. Wel had ik soms dat zakken tijdens het vervoer kapot gingen, dan zat de hele doos onder het poeder en was de klant niet blij :wink:

Portieverpakkingen eiwitpoeder? Bedoel je hiermee samples zoals deze? Whey Multisample

Hoor graag van je!
Sportieve groet,
Patrick

Helemaal mee eens, zonde van zoveel plastic.

Ik heb hem ook bij deze ingevuld!