FIT.nl

Wat heb jij allemaal in je gym bag?

Wel even leuk om te zien welke gear jullie meenemen naar de gym.

Ik neem mee:

• Normale schoenen met grip. Zijn nu CrossFit schoenen voor cardio en kracht combinatie. Vibram Fivefingers als ik stability of hardlooptraining doe.
  • Gewichthefschoenen eventueel voor (front)squats
  • Fitnessriem
  • Oordopjes (kan ik wat meer gefocust trainen)
  • Magnesium
  • Springtouw (speed rope)
  • Soms: elastieken en ringen om te werken aan specifieke calisthenics oefeningen
  • Knee sleeves. Net nieuwe van SBD besteld! Ben echt benieuwd :tada:
  • Lange sokken (als ik ga deadliften)
  • Natuurlijk een handdoek
  • Sportbidon
  • En als ik naar buiten ga neem ik de FIT-foam roller mee voor wat meer mobility in mijn onderrug.

En dat allemaal in de FIT-bag of als ik naar werk daarna ga in de FIT-bag daily, aangezien daar mijn laptop in kan.

Ik ben benieuwd… Welke gear nemen jullie mee? :slight_smile:

1 Like

Neem je alleen oordopjes mee? En geen mp3 speler of iets dergelijks voor muziek te luisteren? Of gebruik je echt oordopjes om je af te sluiten van de buitenwereld😆

1 Like

Telefoon toch?
Denkt dat iedereen zo langzamerhand overal zn telefoon mee heeft :wink:

Bij mij simpel en weinig:

• herbruikbare BPA vrije waterfles
  • handdoek
  • slotje voor kluisje

Sportkleding al aan

1 Like

:smiley: Haha probeer mijn telefoon weg te leggen in de tas. Of ergens te verstoppen in de bluetooth range.

1 Like

Over ear headphones. Een aparte telefoon met alleen wifi zonder whatsapp :grin: met spotify. Handdoek, mn bidon met water, gymschoenen, mn polar gear en kauwgom. Sportkleding heb ik meestal al aan.

1 Like

Ik heb twee verschillende gym rugzakken: Één voor binnen trainen en één voor buiten trainen.

In de binnentas zit:

• Speedrope springtouw
  • Twee stretch banden (15kg en 35kg)
  • Lage paralettes
  • Lacrosse peanut om de wervelkolom te masseren

In de buitentas zit

• Set 1kg enkelbanden
  • Set 3kg dumbbells
  • Ab roller
1 Like

Welke oefeningen doe je met de foamroller voor extra mobiliteit in je onder rug?

1 Like

Ik leg een blok of foam roller onder mijn onder- en bovenrrug om meer mobiliteit te krijgen. Zijn een soort van yogaoefeningen. Een yoga docent kan je hierbij wel goed helpen. Die smeren je naast een paar lesjes je ook nog eens een flinke hoop mobiliteit aan :stuck_out_tongue:

1 Like

Met de app van nike training doe ik af en toe wel eens wat yoga. Ben er idd al wat mobieler door geworden maar na een dag zitten/werken is het makkelijker 1 of 2 oefeningen te doen i.p.v. een yoga sessie van 20-30min :joy:

1 Like

Ik gebruik de roller ook voor core oefeningen.
Met de rol in mijn rug de balans opzoeken en dat fietsen met de benen in de lucht en dergelijke.

1 Like