FIT.nl

Wat ga jij vandaag trainen? :)


#21

Vandaag is het ik-wil-flexibel-zijn-als-een-lotusbloem-tijd :laughing: oftewel rekken en strekken… moet ik meer doen van mijn fysio aangezien ik op dit moment zo stijf ben als een hardhouten plank :thinking:. Word veeeeeel oefenen! Ik ga de app gebruiken van Romwod om te proberen en anders moet ik even kijken wat te doen. Hebben Jullie tips?


#22

OMG ik zie gelijk een groepje voor mij die in een cirkel een boom na doen :joy:
Succes!

Ga je dat ook op insta zetten?:yum:


#23

Ik ga het wel in mijn eentje doen op de tegelvloer met een geurkaarsje aan. Helemaal Zen :rofl: wil er best een foto van op Insta zetten hoor :grin: of ik plunder de knuffels van mn dochter hahaha​:see_no_evil: kunnen ze meedoen :rofl:


#24

Hahaha doen!
wordt een memorabel moment! :rofl::rofl:


#25

Ik heb psychische klachten wat mij gisteren op het lichaam overging. Ik voelde mijn energie gewoon weg trekken uit mijn lichaam. Ik heb al professionele hulp ingeschakeld.


#26

Vandaag wordt het weer een upper body workout.
Dit keer echt zonder benen, maar met armen.
Zowel apparaten al losse dumbels.
Ff lekker knallen na werktijd.


#27

Training er weer opzitten.

5*3 heavy squats en wat chin-ups, overhead presses & dips & lateral raises gedaan. Lekkere training. Vooral als je met squat begint.


#29

Geïnspireerd door de insta van Fit.nl van vandaag begonnen met het oefenen van de chin en dip oefeningen.
Zag daar erg tegenop en moet van scratch beginnen.
Nu nog met de assist van 20 kiilo … Hopelijk gaan we progressie boeken komende weken.
Zin in! :yum::sunglasses::muscle::fire:


#30

Ik doe vandaag even helemaal niks.
Ik geniet van een biertje en een heerlijke poke bowl.
Ik heb een aantal dagen mega slecht geslapen van de week en probeer dit weekend wat bij te slapen en mijn armen en ellebogen wat rust te gunnen.

Morgen ga ik wel even lekker een stuk hardlopen.


#31

Ik heb vannacht genoten van een aantal biertjes te veel :stuck_out_tongue: Maar toch getraind. Vraag me alleen af of trainen dan wel nut heeft… 4 uurtjes slaap, wienig kracht. Soms heb ik het gevoel dat het alleen maar tegen werkt.

Succes met hardlopen morgen!


#32

Wel nut of geen nut, je bent in ieder geval gegaan!
Ik las laatst ergens dat bier drinken met je vrienden eens in de zoveel tijd ook onwijs goed is voor je gemoedstoestand.


#33

Haha ik voel een FIT-borrel aankomen. :tada:


#34

@erikeems

Heftig Erik, trainen met 4 uur slaap en een dosis alcohol. Ik heb daat vroeger ook wel ens gedaan. Bijna over de dumbbells gekotst.

Bij 6-7 uur lukt me dat vaak nog wel (ik drink dan niet dat scheelt, maar slaapgebrek voel je vaak wel). 4 uur is vaak echt te weinig. Eerste setje gaat nog wel maar daarna zakt mijn energielevel in. Of ik moet mezelf echt opjutten. Maar toch vaak wel lekker om te gaan. Soms verplaatst ik de training dan naar de volgende dag.


#35

Ik ben vandaag 05:10 opgestaan om om 06:30 te gaan werken.
Ik had mijn gymtas mee en als het werk niet uit zou lopen dan kon ik 30 minuten trainen en dat heb ik dus ook gedaan.

Touwtje springen 2 minuten
5 X 25kg Romanian barbell press in combinatie met een front squad
4 X opschop naar vrije handstand, snel achter elkaar
45 seconden rennen in de plank houding
Headstand naar koprol en weer terug.

En daarna weer van voor af aan begonnen.
Na deze korte set ben ik op de fiets gestapt en heb ik mijn buitensport park nog bezocht.
Wat dips gedaan, pull ups en mijn backlever getraind.

Na thuis de data van mijn Garmin te hebben geladen kreeg ik een grote middelvinger :joy::+1:t2:


#36

hahaha moest hardop lachen :stuck_out_tongue:

Ik ga vandaag mobility doen (werken een mijn schouder- en heupmobiliteit), duurloopje en misschien nog even zwemmen.


#37

Vandaag word het voor mij mobiliteitstraining. Maandag rust en dinsdag weer flink wat km’s wegtrappen :grin:


#38

Rondje van ca 5 km wezen hardlopen op een laag tempo en puur op mijn techniek letten met loopscholing
Morgen een langzame duurloop in het bos van ca 12 km


#39

Gisteren overgestapt van 3x12 naar 5x5 schema.
Vandaag spierpijn als een malle!

Nooit gedacht dat ik ook aan de top van mijn kracht zou kunnen trainen met mijn ziektebeeld, maar hoe lekker dat het vanaf gisteren wel die kant op gaat :sunglasses:

Vandaag geen hardlopen vanwege de achilles, maar wandelingetje gemaakt van 10km … ook geen straf met dit weer en toch wat calorietjes verbrand.

We’re on fire!:fire:


#40

Ik heb vandaag 1 perfecte backlever gedaan en hou verder rust.


#42

Nice :tada:Deel eens een filmpje/foto.