FIT.nl

Wat ga jij vandaag trainen? :)


#1

Misschien leuk om een topic te openen waarbij we met elkaar delen hoe je schema er voor de dag uitziet qua sport/beweging.

Ik start hem voor vandaag:

Ik heb zonet rond 11 uur Bali tijd 600 meter gezwommen even op techniek gelet. Even pauze van werk.

Om 4 uur duik ik de gym in voor een krachtsessie. Het onderstaande staat op het programma. Nog even wat eten en een kop koffie en dan heb ik er zin in:


#2

Fullbody 3 setjes 12 10 8 reps 1 tot 2 minuten rust


#3

Ik ga zo deadliften, een parcours uitzetten, wat Calisthenics oefeningen uitvoeren en assisted pull ups.


#4

Chestday!

Bankdrukken 3 x 8
Incline bankdrukken 3 x 8
dumbellfly 3 x 12
dips 3 x 10

nog een triceps oefening waar ik zin in heb :slight_smile:


#5

Vandaag word het hardlopen, samen met mijn vrouw. Gaan we ergens een leuke route doen :grin: altijd lekker in de kou, en zeker zo rond Maart. Dan wordt het langzaam warmer :grin:


#6

Vandaag rustdag. Wel salsa maar dat is meer een soort lichte vorm van cardio.


#7

Gisteren rustdag gehad.
Vandaag lekker borst en rug.
Zin an!


#8

Vandaag rustdag. Gisteren met sommige oefeningen in gewicht omhoog gegaan.


#9

Ik ga zo borst, rug, en boven armen trainen.
Ook mijn pushup handstand komt aan bod.


#10

Uiteindelijk is het een full body geworden :muscle:
Ga ik morgen met cardio spijt van krijgen denk ik, but so be it.


#11

Schema van vandaag en gisteren :tada:

Weer zin in, goed geslapen!


#12

Snap ik dat je dr zin in hebt! Dat wordt branden :joy:
Sportse!


#13

Vandaag weer fullbody.:grin:


#14

Vandaag weer kracht: squats, deadlift, chinup, abb wheel en tabata fiets sprint sessie :grin:,


#15

Goed bezig hiero!
Krijg nu al weer zin in morgen !:sunglasses:


#16

Niet geweest vandaag en ik ga ook niet vanwege wat klachten. Morgen weer een nieuwe poging.


#17

Das minder man.
Maar wel verstandig denk, als je eigenwijs wel was gegaan had je er misschien langer uit gelegen.


#18

Vandaag mijn PR gezet.
10km binnen het uur.
Wat een heerlijk gevoel is dat!
Het gevoel in mijn kuiten iets minder na de full body van gisteren :scream:


#19

@wiesse balen, waar heb je last van?


#20

Ik heb vandaag 1 uur om te trainen na mijn werk.
In mijn warming up train ik wat headstands en handstands tesamen met hiphop dans.
Voor het krachtgedeelte pak ik vandaag de squat en de stiff legged deadlift.
Daarna de negative front- en backlever en omdat mijn core daarna al pap is pak ik nog wat geisoleerde arm dumbell oefeningen en dan zou ik mijn full body workout weer achter de rug moeten hebben.