FIT.nl

Wat eerst doen?

Hoi, Ik heb een vraag. Ik ben 1.86 lang en weeg 71kg. Maar volgens een tanita weegschaal een vetpercentage van 19%. . Heb ook wel een buikješŸ¤”,
Maar ik wil me vetpercentage verlagen maar toch aankomen
Hoe kan ik dit het beste aanpakken. Maar ben redelijk mager .

Persoonlijk zou ik kiezen om eerst vet te verliezen tot ong 10a12procent en dan pas starten met bulken. Ga je nu bulken, zal je ook extra vet aanzetten en ik vind persoonlijk 19pro vet wel vrij hoog. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Ps de weegschalen kunnen flink afwijken kwa vet percentage.

Denk ook dat die 19 meer op me buik zit. Voor de rest vrij mager. Buikomvang was 87 nu nog 81 dus er zit schot in . Maar een goed voedongsschema maken is lastig en online vragen ze er veel geld voor

Belangrijk is minder kcal eten dan je nodig hebt. Op die manier verbrand je vet.
Dat is zelfs mogelijk zonder voedingsschema en een dieƫt op m&m of andere ongezonde producten. Al hoe wel ik dat niet zal aanraden.

Ok. Maar wel blijven trainen en op me eiwitten letten?

Dat zal ik je wel aan raden ja. Eiwitten op ong 1.8gr per kg lichaamsgewicht. En zeker blijven trainen. Je moet je spieren blijven prikkelen anders ga je snel spierverlies krijgen. Ik zal tussen 10 en 20pro onder je ondhoud gaan eten. Ik raad je aan om het snel te doen met 20pro aangezien er wel een aantal procent vet vanaf mag. Althans dat zeg ik. Maar jij moet je er fijn bij voelen allemaal. Ik heb makkelijk praten.