FIT.nl

Waar willen jullie graag dat wij over schrijven of verder uitzoeken?

Ik ben benieuwd waar jullie graag artikelen over willen geschreven hebben?

Wij hebben eerder wel eens een onderzoek gedaan naar mensen die willen afvallen en spiermassa aankomen (iets van duizend mensen hadden gereageerd). Wat mij opvalt is dat als we vaak over de pijnpunten schrijven, bijv. omgaan met cravings, gemotiveerd blijven, hoe word je sterker merk ik dat er vaak weinig interactie op komt.

Ligt dat aan de inhoud van de artikelen (te open deur gehalte?). Ik ben benieuwd :slight_smile:

1 like

wat ik op het forum lees en gelezen heb vind ik wel interessant,
ik ben niet echt een sport fanaat maar richt me op bewust eten en afvallen.

daarnaast ben ik wel in de sportschool geweest, maar dan voor het afval programma.

in de zomer vakantie heb ik mij vermaakt met cardio (joggen fiesten roeien) en dat is mij goed afgegaan.

nu weer aan het werk en merk ik dat het joggen bes lastig vind.

volgende week wil ik weer eens gaan kijken bij een sportschool.

omdat ik hier veel dingen lees, waarvan ik wel het gevoel heb dat het klopt en waar is.
leer ik dingen.
maar om dan ook over op te reageren dat vind ik dan wel lastig.

1 like

@MartinvandeBeek fijn dat je zo wat aan de informatie op het forum hebt :slight_smile:

Het lijkt me wel leuk om dingen te lezen over hoe fitness in de loop der jaren is geëvalueerd en welke vormen fitness allemaal heeft aangenomen. Hoe en waar begon krachttraining en welke vormen worden er nu allemaal beoefend. Lijkt me interessant en leuk om te lezen :nerd_face:

2 likes