FIT.nl

Waar fitness kleding kopen?

Hallo,

Heeft iemand een goede site waar ik fitness kleding kan kopen? ben aardig door mijn kledingkast aan het raken en kan op het internet weinig sites vinden waar ik goede sportkleding kan kopen. Dus ik ben benieuwd of iemand goede suggesties heeft

Ohja en ik ben niet zo van de stringers:p, dus gewone tshirts en trainingsbroeken.

@Wiebren jij hebt smaak :stuck_out_tongue:

Ik haal meestal producten van de wat duurdere sportmerken, omdat ik het idee heb dat deze toch langer meegaan.

Qua shops weet ik het niet zo :smiley:

Ik heb een lange sportbroek (zo’n strakke) van fila sinds kort, staat me best ok al zeg ik het zelf :sweat_smile:

Naar wat voor broek ben je op zoek?

Mijn Ega heeft strakke shirtjes met korte mouw van de decathlon, die zweert daar bij…

primark;
jogging broek €8
shirt €2
schoenen €11

koop 3 setjes… na half jaartje mik je het weg en haal je nieuwe

Ik denk dat je niet specifiek op zoek moet gaan naar ‘fitnesskleding’. Want dan kom je al snel uit op de merken gymshark en body engineers. (niet echt mijn ding)

Er zijn genoeg hardloopshirts die super zijn voor in de gym. Ik loop vaak in kleding (hardloopshirts) van Adidas of Nike. (mijn all time favo broek: adidas Originals Trefoil 3-Stripes)

Maar als je er echt als een mooiboy bij wil lopen :wink: :

Thanks voor jullie berichten

Zowel langer als korte, flexibel zodat ik in iedergeval fatsoenlijk een squat kan doen.

Ik loop eens een keer binnen daar, ben benieuwd :stuck_out_tongue:

Hahah nice try!

Hallo Maikel,

Goed dat je om advies vraagt van je mede gebruikers op dit forum.

Ik persoonlijk koop meestal ook de wat duurdere merken ik persoonlijk vind de meeste dingen die ik haal goeie kwaliteit en vind dus ook dat het lang mee gaat.

Kwa trainingsbroeken draag ik meer Nike en Adidas. En kwa shirts draag ik meer Nike.

Hopelijk heb je ondertussen al een keuze gemaakt!

Laatst een mooie outfit gekocht bij de Nike outlet store in Amsterdam West. Was iets goedkoper dan in de reguliere winkels/webshops.
Ook wel eens bij de H&M gekocht, ook prima kwaliteit.

Ik vind polyester fijn, met name in de zomer als het warm is.