FIT.nl

Voorstelronde van Wout

Hey

Ik ben nu al een tijdje bezig met fitness (zo’n drie jaar) maar ben pas sinds kort begonnen met het volgen van een schema (zowel voor mijn voeding als voor mijn training) en ik wil dit iedereen zeker aanraden die niet goed weet hoe hij eraan moet beginnen. Ik heb de voorbije 2 jaar veel te weinig gegeten om echt spieren te kunnen groeien en mijn trainingen zaten ook niet goed in elkaar, waardoor ik niet veel vooruitgang heb geboekt. De voorbije 3 maanden echter ben ik al 10 kg verzwaard (van 63 naar 73) waarbij mijn vetpercentage met slecht 2% is gestegen (nu 15).
Ik ben momenteel aan het bulken dus een sixpack heb ik nog niet, maar in februari zou ik graag beginnen met te cutten om dat vp terug naar beneden te brengen.
Door te fitnessen en te sporten voel ik me veel beter in mijn vel en ik wens dit iedereen zeker toe!
Mvg
Wout

1 like

Mooi om te lezen dat je gemotiveerd bent en aan je doel werkt! Wat is je grootste les tot op heden? Waar kunnen anderen wat van leren?

Beste

Ik heb mijn vordering vooral te danken aan genoeg rust nemen en gezond en genoeg te eten. Vooral proteïnen, maar ook genoeg koolhydraten zodat je altijd genoeg energie hebt tijdens het trainen. En geduld en consistentie hebben is ook een grote must, maar wanneer je vooruitgang ziet is dit een van de beste dingen die je kunt meemaken. Het gevoel is geweldig!
Mvg

1 like

Dat is een mooie les :slight_smile:

Leuk om te lezen!

Hey Max! Welkom op het forum :slight_smile:
Wat zou het advies zijn, dat je zou geven aan iemand die hetzelfde traject als jij zou gaan doorlopen? Ik ben benieuwd!
Welkom nogmaals! Merijn