FIT.nl

Voorstelronde van Willie

#1

Hallo allemaal, ik heb mij pas aangemeld bij de fit community.
Ik ben een vrouw van 60 jaar, 1.71 gewicht 58 kg, vetpercentage 17%, spierpercentage 38,6%
dit heb ik bereikt met de afgelopen 2 jaar intensief te sporten. 5 keer per week krachttraining, met klein deel cardio en sinds kort 1 keer per week kickboksen.

Ik ben op zoek naar informatie om meer spiermassa te kweken en voorkomen dat mijn "vel’ gaat hangen,
op mijn leeftijd is dat een groot risico en ik heb daar nu al last van op mijn armen vooral.
Verder eet ik vegetarisch (geen vlees, wel heel af en toe stukje vis)

1 Like

#2

HI @WJG welkom bij de FIT.nl community!

Leuk dat je meer spiermassa wilt opbouwen! Mooi doel om sterker te worden. :muscle:

Op deze pagina vind je de basis qua spieropbouw.

Het gaat met name om de 3 dingen:

  • Een goed schema waarbij je consistent trainen en je belasting opbouwt.
  • Voldoende en gezond eten met voldoende eiwitten.
  • Probeer voldoende te slapen. Doel: uitgerust wakker worden.

Heb je nog aanvullende vragen. Let us know!

0 Likes

#3

@WJG
Welkom op het forum. Knap wat je hebt bereikt. Welke gat in je kennis wil je graag opvullen? >:slight_smile: Oftewel wat wil je graag weten?

0 Likes

#4

Heb je hiermee een start kunnen maken? We zijn benieuwd!

0 Likes