FIT.nl

Voorstelronde van Soldier of fitness

Energie voor 10!

Hoi iedereen, ik ben René. Al heel lang werkend in de sport en in het bezit van diploma’s fitvak a en b waar ik (tot nu) nooit zoveel mee gedaan heb. Altijd druk aan het werk als tennisleraar en energie voor 10! Daarnaast ben ik (irritant) positief en wandel ik vrolijk door het leven samen met mijn 2 dochters van 17 en 18. Mijn passies zijn sport, hoe kan het ook anders, en mensen helpen in sportieve zin.

mijn missie
Sinds begin dit jaar raakte ik geïnspireerd door 2 mensen die anderen proberen te helpen hun dromen te realiseren. Wie droomt er nu stiekem niet van grootste dingen?:trophy:

Ik schijn, dus ook! En jullie vast ook. Na best lang nadenken en research heb ik mij als doel gesteld om mensen te helpen fitter te worden. Dan heb ik het over de DN’ers, doorsnee nederlanders.:blush:

delen is fijn
Ik ben lid geworden van dit forum om zelf dingen mbt een gezonde lifestyle te delen, zelf slimmer te worden in “de fitness”, en actief mee te praten over interessante onderwerpen hier. Mijn persoonlijke interesse op dit moment gaat uit naar info over fitness, motivatie, en een gezonde levensstijl voor met name ouderen. (40+, is dat oud?..:sweat_smile:)

Ik hoop jullie snel te spreken, ben altijd in voor een gesprek :postbox:

Leuk, enthousiasme komt over via de digitale weg :smiley:

Train je momenteel zelf ook in het krachthonk?

Haha belangrijke doelgroep! Ik zou het eerder level 40 noemen :smiley: of niet @erikhuizenga

Waar ligt voor jou momenteel de grootste uitdaging @Soldier.of.fitness ?

Hoi @j.vandermark,

Ik probeer 2/3x pw te trainen inderdaad. Laatste weken 1x helaas, drukke periode met tennis en examens van Mn dochters🙈 (beide geslaagd)

Mijn grootste uitdaging ligt in het vergaren van kennis, expert worden mbt level 40 (@erikhuizenga😉) en vertrouwen winnen bij de DN’ers in mijn omgeving. Om mensen te helpen moeten ze je vertrouwen.

Heb jij, of hebben jullie veel ervaring of goede info mbt deze doelgroep @j.vandermark?

Ben sowieso leergierig, geïnteresseerd en behulpzaam dus hopelijk kan ik Mn ei kwijt op forum.fit.nl :blush::+1:t3:

Ah sorry voor late reactie. Maar welke doelgroep bedoel je precies? :slight_smile:

ouderen. Dus 40 plus?..

Nice! @Nick traint ook een paar mensen van 40+

Super uitdagend!

Mooi doel! Goed bezig. Succes! Groet marion.

Hoe gaat het met je training, missie en coaching @Soldier.of.fitness ? :slight_smile:

Ik ben benieuwd!