FIT.nl

Voorstelronde van Robi

Hoi! :slight_smile:
Ik ben Robi, ik ben op het moment 16 jaar oud en ik ben zeer geinteresseerd in een gezonde levensstijl. Ik ben gestopt met het drinken van frisdrank en overgestapt naar water. Ook train ik thuis (freeletics) en ook in de sportschool, in een normale week ga ik 2 tot 3 keer per week naar de sportschool. Ik trainde eerst 3 maanden op lichaamsgewicht (90 % thuis en 10 % naar de sportschool) en ik kreeg geen resultaat. Nu train ik ook zo’n 2 a 3 maanden in de sportschool en als ik niet naar de sportschool ga, train ik thuis. Ik vindt het echt leuk om mijn armen en buik te trainen. Mijn benen is een ander verhaal. Ik train dus best een tijdje, vind ik maar ik zelf zie nog geen resultaat. Ik wil wat gaan cutten om mijn vetpercentage te laten verminderen door wat minder te eten. Ik weeg op het moment rond de 56 - 60 kilo en ben 168 lang. Tips? :blush:
Thanks!

@Robi Robi,

Leuk dat je zo aan het sporten bent. Je geeft aan dat je nog geen resultaat ziet. Wat bedoel je daar precies mee? Wat voor resultaten?

1 like

Hoi!

Dankjewel, haha. :grinning:
Met dat ik geen resultaat zie bedoel ik dat ik bijvoorbeeld nog niet echt duidelijke spiergroei zie. Het zal er vast wel zijn alleen onder het laagje vet, denk ik… Ik ben niet dik, dat zeker niet alleen ik vindt het moeilijk dat laagje weg te krijgen en ik weet niet zo goed hoe het moet.

Minder eten dan je nu doet :slight_smile:

Zie:

@Robi

Het is inderdaad wat Jeroen zegt. Als je vetmassa wilt verliezen zal je kcalinname lager moeten zijn dan je verbruik. Kan je wat met de tips?

@erikhuizenga Kun je niet beter als je 16 bent, en een half jaar aan 't sporten bent, eerst ff lekker door sporten en dan rond je 17/18e je vetpercentage gaan aanpakken? :thinking:

1 like

Ja daar dacht ik ook even over na, haha. Misschien doe ik dat wel. Thank you.

2 likes

Ja goed punt @Wilrick :slight_smile:

Tot je 18de lekker voor de plezier sporten en alleen focussen op een gezonder gewicht als je een afwijkend BMI (te laag of te hoog hebt).

2 likes

Jaaa zeker, whahahaha.