FIT.nl

Voorstelronde van Omerta

prima, zit veel eiwit in hoor :slight_smile:

1 like

Als ik ook een uitnodiging krijg zal ik zorgen voor eiwitrijke vegetarische gerechten voor op de BBQ.
Win win dus… :wink:

1 like

En vetten, das dan weer minder haha

1 like

Ik voel een FIT-BBQ aankomen
Yeahhh :rofl:

2 likes

Ik wil de druk niet opvoeren hoor @omerta maar ik heb wel zin in een BBQ…
Denk je dat het je lukt om volgende week zondag de 200kg aan te tikken :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik dacht eerder aan morgen avond, aangezien ik niet weet wat het weer volgende week doet. Dus ik ben nu al flink aan t trainen, niks is onmogelijk!

1 like

Als er een echte FIT barbeque komt, dan kom ik zeker, waar het ook is :joy:

2 likes

Ja hallo, da’s echt te vroeg hoor! Ik moet ook nog even de tijd krijgen om in shape te komen he! Anders steek ik zo af bij jullie spierbundels :wink:

Haha nou die heb ik niet hoor

1 like

Ik ook niet hoor haha. De verwachting is erg hoog merk ik.

@Chielemans… alle hoop is op jou gevestigd nu… dat begrijp je natuurlijk wel he…

@Chielemans is een kast, helaas wel maar een ikea kast, maarrrr hij is er wel ene. Grapje he maatje, je bent wel een wat stevigere kast dan die van ikea. Alleen mis jij ook een paar schroefjes​:facepunch::facepunch:

Maareh we zitten nu wel jouw hele topic te besmeuren met ongein @Omerta… moeten we daar niet een apart topic voor aanmaken of vind je het prima zo?

Nee hoor hier kan en mag alles. Ik ben de moeilijste niet. @Chielemans daarin tegen is wel de moeilijkste, vind ik erg jammer van hem. Mja dat is maar zo he. Haha arme chiel ik moet je vandaag wel hebben he :wink:
Dit was ook maar geopend uit fatsoen om me even voor te stellen, maar denk dat ik inmiddels wel al bekent ben op het forum.

Idd @Omerta, je bent inmiddels de senior van het forum :expressionless: en de meest gespierde lijkt me

2 likes

De enige kast die ik ben is een voorraad kast haha
Ik ga gewoon voor de beast mode, kun je snaaien hoeveel je wilt :crazy_face:

Ken het hebben hoor, heb een olifantenhuid :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Zolang jij die BBQ maar verzorgt hoor je niemand dr meer over gehehe

Dan heb ik jullie flink teleurgesteld door juist gisteren onder te duiken! :pleading_face:

1 like

Haha komt helemaal goed, ouwe voorraad kast dat je bent :facepunch:

Hahaha Cheers maat! :facepunch: