FIT.nl

Voorstelronde van Omerta

Hallo
Ik ben rob 31jaar oud en weeg 73 kg.
Mijn doel is 80kilo te wegen dus bij komen in spiermasse zonder al te veel vet. Ik doe intenssief 3 tot 4 dagen in de week kracht training. Grtjes :muscle:

1 like

Goed bezig! Is de leukste fase, goed aankomen, meeste energie!

Wat voor schema doe je?

Ook wat trainingen voor je benen naast hardlopen? Ook een goede motor voor algehele spieropbouw.

Lekkere training! :smiley:

Hoe gaan de pull-ups?

Welkom @Omerta,

Lekker aan het trainen dus. Hoe lang ben je al bezig en weeg je al meer?

Grtz

De pull ups zijn het zwaarst van alle oefeningen! Heb je nog goede tips daarvoor😉

Ben nu klein half jaartje weer bezig en ben al 6kilo erbij. Ik probeer zo weining mogelijk in vet bij te komen maar vooral in spiermassa. Daarom eet k ook maar ong 10procent meer dan het normale.

1 like

Zeker! vaker doen en consistentie :slight_smile:

Probeer iig 2 tot 3 keer per week te doen. Voer steeds meer de belasting op.

Daarnaast kun je werken met elastieken of negatieve uitvoering (alleen maar laten zakken ipv alleen omhoog).

Goed bezig. Vasthouden nu. Als je motivatie problemen krijgt, share… wij helpen je wek met zn allen👍🏼

3 likes

Inspirerend om te lezen :slight_smile:

1 like

@j.vandermark Wil ook voor eind augustus de 190 squat aanraken. De 180 squat ging vrij goed.
Dit was jou doel vorig jaar!
Hoe staat het er nu bij jou voor? Ik zie vaak filmpjes op je insta voorbij komen, maar eigenlijk niet gelet of je er een pr neer zet.

1 like

Nog geen max set gedaan. Maar wel veel sterker geworden dan vorig jaar. Vooral techniek verbetert. Dat helpt echt.

2 likes

He @Omerta,

Nu bijna een maand bezig na het delen van je laatste stats. Hoe gaat het? Ik lees dat je lekker bezig bent, je toewijding en doorzettingsvermogen spatten van het scherm af, volgens mij heb je dr ook echt lol in, top man!

Tevreden met de resultaten tot nu toe? Tot wanneer ga je bulken?

Liefs Nononsense

2 likes

Heey

Klopt maandje verder ong nu, ik weet niet hoelang ik ga bulken dat ligt echt eraan hoeveel vet ik erbij krijg voor het me begint te storen.
Ja ik weet aan discipline ,doorzettings vermogen en karakter kom ik niks te kort. Ik weet ook heel zeker dat ik alle doelen die ik wil halen, dat ik die ook ga halen. Wil ik 200kg kunnen squatten dan gaat me dat lukken, wil ik 150 kunnen benchen gaat me dat lukken.
Links om of rechts om ik zal er ten alle tijden voor gaan. Al moet ik de wereld rond vliegen om training te krijgen van de beste van de wereld ik heb er vrijwel alles voor over.
Maar ik maak me er niet druk om, ik ben op de goede weg en laat me niet stoppen.

En hoe gaat t bij jou?
Langzaam aan al de lijnen in zicht van een strakke buik/kont enz?

Kwestie van door zetten dan kom je er wel.
Soms 1 stap terug zetten om weer 2 voor uit te gaan!!

1 like

Eigenlijk ben je gewoon goed bezig Rob!
Knap de toewijding en discipline om door te zetten.
Ik zeg een feestje wanneer je de 200kg hebt gesquat! :sunglasses::stuck_out_tongue_winking_eye:

Dankjewel kerel.
Geef me max 24mnd en dan zal ik die 200kg squat bereikt hebben. Dat zal dan meteen mijn 1rm zijn natuurlijk.
Ik nodig je dan uit voor een bbq met worteltjes en komkommer. En als je droog genoeg bent leg ik je wel een stukje vlees op de bbq :wink:

2 likes

Ben benieuwd Rob, wow, 200kg squat….

2 likes

Hahaha done deal!
IK houd je in de gaten met je progressie Rob!

Want een prestatie is het natuurlijk wel :raised_hands:

1 like

En gegrilde groenten op de bbq hoeft niet eens een straf te zijn @Chielemans :slight_smile:

2 likes

Hahah nee das waar Dirk.
Maar dan houd ik er weer van om die groente te vullen met gehakt :rofl:

1 like