FIT.nl

Voorstelronde van Martin

Hoi ik ben martin 46 jaar en woon op de veluwe

ik ben nu ruim een maand geleden begonnen met een 7 weken schema met behulp van sportschool en body support om mijn leven meer op orde te krijgen.

in de ze weken heb ik veel geleerd en ben ik ook aardig wat gewicht krijtgeraakt.
nu met de koms van de zomer wil ik dit ook zelf voortzetten met doorgaan met hun eetpatroon en zelf te gaan sporten.

ik hoop dat ik hier ook houvast kan krijgen om mijzelf te blijven motiveren

groet
Martin

2 likes

@MartinvandeBeek welkom, leuk dat je je komt voorstellen.Ik ben benieuwd wat je de laatste periode hebt geleerd? :slight_smile:

1 like

Welkom @MartinvandeBeek

Leuk dat je jezelf voorstelt en mooi dat je al een maandje lekker bezig bent. :slight_smile:

Wat voor houvast ben je naar op zoek en hoe denk je dat wij dat kunnen bieden op het forum.

wat ik geleerd heb is in mijn geval 3 hoofdmaaltijden en 4 tussendoortjes
onbijt (4:00 uur)tussendoor (7:00) tussendoor (9:30 lunch (12:00) tussendoor (14:30)
dinner (17:00)tussendoor om 19:30 uur

bewuster eten en sporten, ik dacht dat ik al er gezond met eten bezig was, maar kon nog beter.

2 likes

houvast om vol te houden deze week stop het sportschool programma, en wanneer er een dip komt, dat ik ideen op kan doen om weer verder te gaan.

komende zomer ivm vakantie geen sportschool, wil na vakantie wel weer naar de sport school.
in vakantie tijd zelf wandelen/ rennen en fietsen

1 like

Misschien goed om nu nu alvast voor te bereiden op een mogelijk dipje:

Wat zou je uit deze 2 artikelen halen? Als je je nu al voorbereidt op een mogelijke terugval?

momenteel lukt het me goed om de focus op gezond eten te houden.

dat komt omdat ik nu nog steeds afval en ik gemerkt heb wat een verschil het met me maakt toen ik net begon,.

waar ik het mees tegen op zie is dat het afvallen misschien een paar weken stil staat.
nu is dat nog niet zo en ik wil er ook nog niet aan denken.