FIT.nl

Voorstelronde van Mardejong

Hoi hoi, wat leuk om dit tijdens mijn zoektocht naar oefeningen tegen te komen.
Ik heb een eeuwige strijd door een trage schildklier.
Ondanks de medicijnen alles onder controle houden val ik maar niet af.
Als ik een pittige pumples meegedaan heb dan ben ik de rest van de week gevloerd.
Nu wil ik na 3 maanden niks gedaan te hebben ( door trammelant thuis )weer beginnen.
Mijn eetpatroon heb ik al lekker omgegooid en ben creatief met verschillende salades geworden.
Maar nu het sporten…

Ik wil meer energie en strakker worden.
De sportroosters gaan mij hier hopelijk mee helpen.
Ik heb er twee opgevraagd, 1 voor thuis en 1 voor op de sportschool.
Tussen door wandel ik ook erg veel dus het moet goed komen zou je zeggen.
Maar ja, ik vecht nu al 5 jaar en ik ben nog geen kledingmaat kleiner en dat frustreert me.

HI @Mardejong

Goed dat je er zo actief mee aan de slag gaat. Sporten is gezond, ongeacht of je er wel of niet van afvalt. Dus top dat je dat doet. :slight_smile:

Wat zegt je huisarts van je trage schildklier? En heb je contact met een diëtist die je kan helpen bij het afslanken?

Omdat ik 42 ben denk hij dat de overgang nu zijn werk gaat doen, het is alleen niet te zien bij bloedafname, en een diëtist wil ik liever niet.

Dat ik niet afval moet ik dus gewoon accepteren en mezelf gaan focussen op meer energie krijgen en strakker worden :wink:

Mm ik raad je toch wel aan om met een diëtist 1 op 1 aan de slag te gaan. Zij kunnen je helpen met het maken met een realistisch plan. Vooral als je last hebt van een trage schildklier raad ik dat echt aan. Het scheelt je vaak een hoop teleurstellingen en terugvallen.

Bedankt voor de feedback, ik ga er dan toch maar eens achteraan