FIT.nl

Voorstelronde van Marco

Goedemiddag,

Ik zal mij even netjes voorstellen op dit forum,

Mijn naam is Marco en heb samen met mijn vrouw een begin gemaakt met een nieuwe fase in ons leven, de kids zijn de deur uit en wij hebben nog steeds een drukke baan, wat resulteert dat we s’avonds na het eten de bank tot onze voornaamste verblijfplaats maken. Nu hebben we de stoute schoenen aangetrokken en zijn lid geworden van een sportschool. Doel is om niet zo zeer af te vallen (wat altijd leuk meegenomen is) maar gewoon fit en sterk te worden, ons voedingspatroon aanpassen en lekker pleite zijn. Hebben inmiddels het boek besteld en zagen dat de app van fit.nl dezelfde is van basic fit.

Van de week krijgen we de intro over alle fitness apparatuur dus dat moet goed komen.

We hebben er alle vertrouwen is en als we met vragen zitten komen we hier op het forum er wel mee.

Groet,

Marco

2 likes

Leuk om te lezen @Marco70sport

Tof dat jullie een nieuwe drive hebben.

De app is in de basis hetzelfde. Echter heb je bij ons tientallen schema’s erbij die je kunnen helpen bij je doel: thuis trainen, sportschool, beginner, gevorderd. Nu maar op.

We zijn benieuwd naar je vragen + ervaringen!

@Marco70sport welkom op het forum. Leuk om te lezen dat jullie zo’n doel hebben gesteld. Het is fijn om je fitter en sterker te voelen. Hoe vaak gaan jullie per week sporten?

1 like

Welkom en succes. Wie weet werkt het net zo verslavend als bij mij :grinning: Ik ben begonnen met twee keer in de week een half uur, inmiddels sport ik drie keer per week een uur, gebruikt intensief de video’s met voorbeelden op fit.nl, af en toe het boek en een voedingsapp. Leuk als jullie laten weten hoe het de komende maanden gaat.

1 like