FIT.nl

Voorstelronde van Maarten

hallo allemaal,
Ik ben Maarten, ik zou graag nog wat afvallen, vooral aan mijn buik. de rest van mijn lichaam ben ik wel tevreden over.

Ik heb vorig jaar 4a5 maand een ‘milon circle’ gedaan bij ‘easyfit’, ik ben hierbij van 98 kilo (en ik meet 1m78) naar 90 kilo gegaan, zonder op mijn eten te letten. ik ben
daar dan mee gestopt en ik ben nu thuis vooral bezig met krachttraining. nu weeg ik terug 96 kilo, op zich vind ik dit niet te veel enkel, zoals eerder gezegd, ben ik niet tevreden over het buikje dat ik nog heb. ook heb ik een maand geleden een roeimachine gekocht, waar ik dag om dag 20a25 minuten opzit (wel opgebouwd naar deze tijd natuurlijk).

nu zou ik bij Body & Fit een ‘low calorie meal’ willen bestellen om 's morgens te drinken ipv boterhammen of havermout, aangezien ik er elke dag rond 5u al uit moet zou dit wel makkelijk zijn denk ik? iemand ervaringen mee?

Leuk dat je jezelf voorstelt @MaartenHendrickx

Ik zou je richten op een gezond voedingspatroon waarbij je minder eet. En niet te veel zoeken naar externe oplossingen als shakes of vervangende meals.

Heb je wel eens je voeding bijgehouden en gekeken hoeveel je moet eten om af te vallen?

1 like

dank u voor het antwoord.
Ik dacht dat ik op zich niet zo slecht zat qua voeding, snoepen doe ik zo goed als niet, frisdrank is enkel 2 blikjes suikervrije red bull voor de rest niets, voor de rest drink ik water en koffie (zonder melk en suiker) en +/- 3 keer per week 1a2 duveltjes.

maar ik zal eens een keer op gaan schrijven wat en hoeveel ik eet.

Yes, dat is echt stap 1, helpt je om veel bewuster te worden over je intake!

2 likes