FIT.nl

Voorstelronde van Linda2

Hoi, mijn naam is Linda en ik ben al een tijdje bezig met gezond leven en bewegen. Sinds een tijdje train ik met behulp van een pt om wat ‘strakker in mijn vel’ te komen zitten. Dat trainen vind ik echt super, na twee weken kan ik al zeggen dat ik sterker word en dat de sessies me makkelijker af gaan. Maar waar ik last van heb, is dat ik door stress vanwege prive omstandigheden nauwelijks nog eetlust heb. Het afvallen waar ik eigenlijk niet echt naar op zoek was, is de laatste maand te snel gegaan. Graag hoor ik tips over voedingsmiddelen of supplementen die mijn eetlust weer wat zullen aanwakkeren. Normaliter hou ik enorm van eten maar de laatste maand… helemaal niet meer. Alvast bedankt voor het meedenken! :muscle:

2 likes

Mooi dat je zo met je gezondheid bezig bent. Fijn ook dat je een PT’er hebt.

Supplementen zijn er helaas niet.

Wat je kunt doen; stap voor stap je voedingsinname gaan opvoeren en bewust extra snack of eetmomenten toevoegen.

Probeer elke week bijvoorbeeld 100 calorieën meer te eten.

Is dat een optie voor je?

1 like

Dankjewel voor je tips! Ik ga er mee aan de slag :muscle:

2 likes

Hi! Wilde even laten weten dat ik de tip van langzaam calorieën toevoegen op weekbasis ter harte heb genomen :muscle: mijn eetlust keert langzaam terug en daar ben ik hartstikke blij mee.

Dankjewel voor het meedenken! :innocent:

2 likes

Whoop whoop :tada::poultry_leg::cookie::hamburger: