FIT.nl

Voorstelronde van Linda - Zonnebril

Hoi hoi,
ik ben ook net nieuw op dit forum, had stiekem ook al een vraag gesteld, maar even voorstellen is wel zo netjes.

6jaar geleden flink aan het sporten gegaan. Wilde afvallen en weer lekker in me vel komen. Woog 100kilo (ben 180 lang). 20 Kilo afgevallen en had nog 15% vet. Zat top in mijn vel. Deed 4x in de week kickboksen en 2x in de week full body krachttraining in supersets.

Toen kwam daar de man met de hamer en me voorste kruisband scheurde af. Kon pas na 7maanden geopereerd worden. Kon alleen nog maar op de bank zitten en mocht verder niks meer.
Dus daar gingen me gains en zag zo me lijf weer veranderen. Echt super intense negatieve ervaring.

Nu 2,5maand na mijn operatie. En mag steeds meer trainen. Vooral bovenlijf dus dat gaat top. Alleen de kilo’s moeten er weer af… Ondanks dat ik wel mijn cal inname had beperkt enz toch aangekomen…

Maandag weer fysio dus hoop dat ik mijn cardio mag gaan opvoeren. Stiekem al gekeken of boksen weer gaat met mijn knie. en heb er geen last van gehad dus!!!

Heb op mijn vorige topic al top tips gehad dus hoop hier een beetje steun te vinden in het opnieuw aan gaan van de strijd met mezelf.

liefs
Linda

2 likes

Goed om te lezen dat je zo gemotiveerd bent! En leuk als je je verhaalt zo nu en da update!

Wat vervelend zo’n tegenslag. Goed dat je zo aan de slag bent met de fysio.