FIT.nl

Voorstelronde van Kim

Hallo iedereen
Mijn naam is Kim Hermens 23 jaar en woon in Nijmegen. Ongeveer 3 maanden geleden ben ik begonnen met afvallen!
Tot op de dag van nu ben ik 18 kilo afgevallen! Zonder trainings schema of voedings schema! Vanaf nu hou ik mij nog meer bezig met voeding en probeer ik sporten nog meer serieuzer te nemen! Zo wist ik niet dat je van brood dik word!
Ik sport nu alleen wanneer ik vrij ben ik heb al een zwaar beroep (in de zorg)! Alleen met sporten ben ik al na 45 tot 1 uur uitgekeken heeft iemand nog tips om nog meer te gaan motiveren in de sportschool?

Gr Kim

1 like

Om even iets recht te zetten, van brood op zich word je NIET dik. Je word dik/zwaar door te veel kcal te eten. Je kan dus ook dik worden door groente of fruit te eten. Dus meer kcal eten dan je verbrand, daar door kom je aan. 18kg in 3maanden is veel. Wat was je begin gewicht? 3kwartier tot een uur sporten is genoeg om conditie op te bouwen en kcal te verbranden. Als je regelmatig traint iigā€¦

3 likes

Wat knap :slight_smile:

Goed dat je zoveel bent afgevallen!

Van brood word je niet dik. Van te veel calorieƫn wel.

Hoe bedoel je dit precies?

2 likes

@Kimhermens welkom. Mooi, wat knap. 45 minuten is ook prima toch :slight_smile:

ik woog toen ik begon 117

1 like

Je kunt eens langs gaan bij 't nieuwe sportparkje in de goffert en wat calisthenics gaan doen. Op donderdagavond geeft Calisthenics Family ook gratis groepslessen wat misschien wel leuk is. Calisthenics represent haha :smiley:

Zoek afwisseling en zoek sporten die je leuk vind. Groeps lessen of een mede sporter maken de moeilijke dagen makkelijk. Sporten omdat je moet sporten hou je niet/lastig vol. Sporten omdat je het leuk vind en of een doel hebt wel.

Verder is een uur sporten prima toch. Je bent super afgevallen en als je je fit voelt zijn die doelen bereikt.