FIT.nl

Voorstelronde van Khadija

Hoi!

Ik ben Khadija, 33 jaar en moeder van 2 lieve dochters (5 en 3 jaar oud). Ik werk als praktijkdocent en laboratorium beheerder bij hogeschool Inholland in Amsterdam (opleiding Life Sciences & Chemistry). Dat doe ik 4 dagen in de week met heel veel plezier. Soms wat hectisch maar een rustige (saaie) baan zou niks voor mij zijn :wink:

Helaas ben ik afgelopen zomer gescheiden dus ik heb een redelijk turbulent jaar achter de rug. Dat heb ik met oud en nieuw eens even goed afgesloten! 2019 wordt mijn jaar :sunglasses:
Door de scheiding, een verhuizing (inclusief dramatische verbouwing met als bonus allerlei lekkages etc) heb ik een tijdje niet getraind (3 maanden ongeveer). Daarna weer rustig begonnen, en in dit nieuwe jaar wil ik echt weer lekker gaan knallen! Ik heb tijd om 3 dagen te trainen. Ik ben slank en heb verder een goed figuur maar mijn doel is nu om echt wat meer spiermassa en zichtbare spieren te krijgen. Ik ben 1.63 m en weeg op dit moment ongeveer 54 kg. Vorige week heb ik een nieuw schema gemaakt dus ik hoop binnenkort wat resultaat te zien :innocent::muscle:

Groetjes,
Khadija

Welkom bij de FIT.nl community @Khadis

Leuk om te lezen dat je enthousiast bent! Lekker aan je gezondheid werken in 2019 :tada:

Houd ons de komende tijd op de hoogte! Vinden we leuk om te lezen :slight_smile:

Hoi Khadis,

Wat een heftig om zo’n scheiding mee te maken. Fijn dat je nu weer meer rust hebt gevonden :slight_smile: