FIT.nl

Voorstelronde van Ina


#1

Hallo allemaal. Ik denk dat ik net als velen van jullie hierben om advies te vragen en te delen bij de weg naar het weer in vorm komen. Ieder heeft hierbij weer een ander doel.
Ikzelf heb niet veel overgewicht, mijn bmi is momenteel 25.89. Er mogen dan ook graag wat kilootjes vanaf, maar mijn hoofddoel is eigenlijk weer terug in goede conditie en vorm te komen door te sporten en mijn voedingspatroon hier en daar aan te passen.
Ik denk dat met elkaars tips weer vooruit kunnen!

Succes allemaal met jullie doel!

Groetjes Ina


#2

Heel veel succes… ik begin maandag met de training. Voeding houd ik al bij in de app.


#3

HI @ina welkom bij de FIT.nl community :slight_smile:

Goed dat je aan de slag gaat met je gezondheid!

Hoe ga je dit doen? Welke gedragsdoelen heb je opgesteld voor jezelf?


#4

Mooi doel! Wat voor sport(en) ga je doen? Ga je ook bezig met krachttraining? :slight_smile:


#5

Sport plannen in de agenda.
Zorgen dat de sporttas ‘s ochtends meegaat in de auto naar het werk zodat ik direct na de vroege dienst kan gaan sporten en niet eerst blijf hangen, wan dan heb ik meestal geen zin meer.
Door de week geen alchohol en in het weekend max 2 glaasjes op een avond.
Gewone normale maaltijd mee-eten maar houden aan kleine porties vlees en aardappels en veel groente.
3 x op een dag, bv met ontbijt, bij thuiskomen ‘s middags en ‘s avonds een Guinness glas water (0,5l) water leegdrinken

Dit is het gedrag voor de komende maand dat ik op papier heb opgesteld.


#6

Hoe gaat het met je plan @Ina ?

Kun je je er aan houden?


#7

sporten gaat al een stuk beter, maar het voedingspatroon blijft lastig. snaaien na het werk blijft nog n dingetje! Ik sport wel meer, maar val niks af…


#8

Goed dat je een update geeft @Ina!

Heb je een idee hoe dit ‘snaaien’ ontstaat? :slight_smile: