FIT.nl

Voorstelronde van Giv

Hi everybody,

Ik ben Giv en ben nu bijna een jaar bezig met fitness en krachttraining. Helaas heb ik in december 2017 een auto ongeluk gehad en ben ik hier nog altijd van aan het revalideren. Sport is voor mij mijn uitlaat klep en mijn safe place.

Ik ben in een jaar tijd 12 kg aan vetmassa kwijt en 5kg aan vetvrije massa erbij. Verder ben ik ontzettend trots op wat ik tot nu toe bereikt heb en nog ga bereiken.

Per Instagram ben ik bij Fit.nl gekomen en vind jullie columns etc. erg interessant en uitgebreid. Dit omdat ik voor mijzelf op een dood punt ben gekomen en ik mij meer aan het verdiepen ben in de krachttraining, voeding en mindset.

Ik kook graag en als ik andere kan inspireren met mijn kook en sport kunsten is dat mooi meegenomen.

Mijn doel is om fit te blijven en tevreden te zijn met mijzelf. Hierbij is spiermassa opbouwen een onderdeel van, maar de vrouwelijke vormen moeten wel zichtbaar blijven!

Gr. Giv

2 Likes

Leuk dat je je jezelf voorstelt! :tada:

Wat super knap :slight_smile:

Helpt dit ook bij het revalideren?

Ah leuk! Als je ideeën hebt qua recepten, deel ze vooral: Deel jouw favoriete recepten 🎉

1 Like

Ja het helpt zeker men core is sterker geworden en mentaal helpt het al helemaal!

Zal zeker recepten delen als ik weer wat lekkers gemaakt of gebakken heb :hugs:

3 Likes

:astonished:lees een lotgenoot​:astonished: alleen was mijn ongeluk sept’17 en nu wachtende op 2e revalidatie traject,maar eerst neuropsychologisch onderzoek!
Erg hè,wat je verliest qua spieren in die tijd,maar “gelukkig” komt er iets voor in de plaats VET genaamd​:pensive::persevere::pensive::persevere: wens jou heel veel s6 met revalideren en sporten,zal je zeker gaan volgen hier​:wink:

0 Likes