FIT.nl

Voorstelronde van Frank Visser

Goede middag,

Mijn naam is Frank. Vorig jaar november heb ik de keuze gemaakt om te gaan trainen voor een triatlon, 1/8e wel te verstaan. Dit om fitter te worden en een nieuwe uitdaging in mijn leven aan te gaan. In juni is me dit dan ook gelukt. De trainingen en de race hebben me dermate gemotiveerd om nu door te pakken naar de kwart en uiteindelijke doel is dan ook om een Ironman uit te lopen.

Echter heb ik nog wel wat overgewicht en ben ik opzoek naar de juiste voeding naast mijn trainingen. Ook mijn trainingsweken fluxueren nog enorm, de ene week is de andere niet. Daarom heb ik ook het gevoel dat ik in een soort niemandsland dwaal en maar doelloos train om willen van het trainen. Ik mis vooral de goede combinatie tussen trainen, eten en rusten om de echte motivatie te krijgen om ook tijdens deze donkere dagen me voor te bereiden op het nieuwe seizoen.

Zijn er andere mensen die ook tegen een paar van mijn problemen lopen, of mij hierin kunnen helpen?

1 like

Wat super tof @frankvisser

Nice dat je zo gemotiveerd bent!

Wat zijn concrete vragen die je hebt? :slight_smile:

Hoi Frank,

Wat leuk dat je traint voor de triathlon. Wat mis je precies qua kennis. Een goed trainingsplan met een goede opbouw?

Qua voeding zijn er handige richtlijnen in dit artikel https://www.fit.nl/voeding/sport-eten

Kun je hier wat mee?

Ik krijg ineens allerlei oude topics bovenaan, zoals deze. Jullie ook last van?

2 likes

Yes stonden heel veel foutieve links in, die zijn geüpdatet waardoor ze weer omhoog geplaatst zijn.