FIT.nl

Voorstelronde van Dennis

Goede middag.

Ik ben Denis ik fitness 3 tot 4 dagen. Om de dag met een full body schema. Ik train nu een half jaar ben al 15 kilo afgevallen. Ik ben fit aan het worden voor de brandweer waar ik nu bij zit, alleen de laatste kilo’s zijn moeilijk en lukken niet. Ik weeg momenteel 102 kilo en wil na de 90 met spiermassa.

2 likes

Hi @Dns1990

Leuk dat je je voorstelt! :slight_smile:

Mooi dat je zo bent afgevallen. Knap.

Als je verder wilt afvallen moet je blijven doen wat je nu doet! Maar realiseer je ook dat het steeds lastiger wordt als je afvalt. Wees ook trots op jezelf wat je al bereikt hebt. Het kan ook goed zijn om dit eerst even vast te houden en pas later de volgende stap te zetten.

Het opbouwen van spiermassa tijdens het afvallen is erg lastig, zo niet onmogelijk. Misschien kan dat het volgende doel zijn. Maar ik zou niet te veel willen dus. Eerst even kleine stappen zetten richting de 90.

Wil je ons op de hoogte houden en we zijn benieuwd wat je allemaal meemaakt en welke vragen je hebt.

PS. heb even je tekst herschreven om het meer leesbaar te maken met komma’s en punten. Kun je hier een beetje op letten? :slight_smile: Thanks!

2 likes

Nou op zicht gaat het wel goed, het afvallen en spieropbouw. Ik verlies vet en bouw spieren op. Mijn armen en borst gaan goed vooruit alleen de buik is heel moeilijk. Ik gebruik ook een app hiervoor, die precies alles aan geeft. Alleen omdat ik spieren opbouw is het gewicht een probleem denk ik.

1 like

@Dns1990 Wat knap wat je bereikt. 10-15 procent van je lichaamsgewicht is veel. En hoe verder je gaat hoe lastiger het wordt. Je lichaam wil graag weer terug naar haar oude setpoint gewicht.