FIT.nl

Voorstelronde van Colleen

Hoi!

Mijn naam is Colleen. Ik ben sinds deze maand (goede voornemens) begonnen met afvallen. Ik heb deze maand vooral gefocust op mijn voeding, nog niet op sport. Ik heb het boek van de FIT-methode, en heb daar wat tips en richtlijnen uitgehaald, met het resultaat dat ik nu 3 kg ben afgevallen!

In februari wil ik nu weer wat meer gaan sporten. Ik ben op zoek naar tips, wat kan ik het beste doen? Cardio, kracht, een combinatie? Wat het nog wat moeilijker maakt, is dat ik per 1 februari met een nieuwe baan begin. Dit is een kantoorbaan, terwijl ik hiervoor een staand/lopend beroep had in de horeca.

Als iemand tips voor mij heeft, hoor ik het graag!

Colleen

Welkom bij de FIT.nl community @cdjstevens

Leuk dat je jezelf voorstelt. Knap dat je al 3kg bent afgevallen. Wat heb je precies aan je voeding aangepast?

Ik zou kracht en conditie combineren. Bijvoorbeeld 2x in de week kracht en 1x per week cardio, of meer natuurlijk. Hoeveel dagen wil je trainen + hoe lang wil je dat je training is?

Ook niet helemaal onbelangeijk, wat vindt je leuk om te doen?
Als je daar mee begint is de kans van slagen het grootst.

@cdjstevens

Knap wat je al hebt bereikt. Het belangrijkste is inderdaaad wat vind je het leukst om te doen en hoeveel tijd is voor jou realistisch.