FIT.nl

Voorstelronde van Britt

Hi allemaal!

Mijn naam is Britt. Ik ben 23 jaar oud en ik heb een enorme liefde voor fitness & lekker eten!

Momenteel heb ik bijna mijn Fitness A certificaat op zak. De opleiding die ik nu volg (HBO Mondzorgkunde) heeft niets de doen met sporten en de studie vind ik helaas verre van leuk. Ik maak het wel af zodat ik mijn diploma op zak heb maar ik wil hier in de toekomst niets mee doen.

Zoals ik al zei ligt mijn hart bij het sporten en alles wat daarbij komt kijken. Zelf heb ik in het verleden al zoveel geprobeerd qua diëten, challenges en schema’s. En hierbij ben ik vaak op mijn bek gegaan of heb ik ellende lange periodes zonder gewenst resultaat getraind (door onwetendheid!).

Maar ik fitness nu zo’n 2/3 jaar steady en ik ben zo enorm gegroeid in mijn kennis. Ik heb o.a. geleerd dat het een “lifestyle” is en dat diëten of mega weinig eten meer schaad dan goed doet. Deze kennis wil ik graag overbrengen, vandaar dat ik personal trainer word.

Daarnaast ben ik sinds kort een instagrampage/blog begonnen omtrent fitness/voeding: @ditismijnlevendus.

Het lijkt mij super leuk om hier mijn vragen aan jullie te kunnen stellen!

Liefs,
Britt

4 likes

Super tof! Welkom @brittbarkhuis

Leuk dat je je voorstelt! Waar ligt momenteel jouw grootste uitdaging?

2 likes

Mooi verzorgde Instagram-pagina! Welkom :slight_smile:

1 like

Wat een leuke reactie! Dankjewel :slight_smile:

Hi Jeroen!

Excuus voor mijn late respons! Ik ben een beetje analfabeet betreft forums. Ik zag de meldingen niet, haha :see_no_evil:.

Mijn grootste uitdaging op fitness gebied is momenteel het leuk houden voor mezelf. Dit doe ik door om de 2/3 maanden te variëren in oefeningen/trainingen. Ik ben een enorme perfectionist dus ik zie altijd verbeter punten en zodoende train ik nu gericht de spieren die ik meer gedefinieerd wil hebben.

Daarbij hou ik van hardlopen, lekker m’n kop leegmaken. Hierin stel ik qua afstanden ook doelen voor mezelf en doe ik mee met verschillende hardloopwedstrijd (4 mijl etc.). Hardlopen is dus mijn cardio!

Momenteel wil ik meer spiermassa opbouwen om uiteindelijk droger te worden en die spieren te showen!

Liefs,
Britt

3 likes

Ja is even wennen he…

Go for it! :muscle:

1 like