FIT.nl

Voorstelronde van Annelies

Hoi!
Ik ben Annalies, 25 jaar uit het hoge noorden (er gaat niet boven…je weet wel haha). Een aantal jaar geleden zat ik vreselijk slecht in mijn vel en wilde ik wat aan mijn lichaam veranderen. Ik heb een poos hardgelopen en casual aan fitness gedaan, voordat ik de krachttraining ontdekte. Wauw, daar was ik op mijn plek! De eerste tijd was het flink aanmodderen in de studentensportschool zonder begeleiding en oude apparatuur en daar bovenop kreeg ik te maken met een milde burnout met voornamelijk lichamelijke klachten. Resultaat: bijna een half jaar niet serieus kunnen sporten. Ik ben er daarna weer volop voor gegaan, overgestapt naar een reguliere sportschool en merk dat ik nu ook steeds meer kennis krijg over voeding en spieropbouw. Cardio doe ik bijna niet meer, behalve dat ik heel veel fiets. Ik focus mij op kracht en spieropbouw.

Ik ben altijd op zoek naar kennisvergroting en vind het daarnaast ook leuk om andere mensen een beetje op weg te helpen. In mijn directe omgeving zijn er geen mensen die net zo serieus met fitness en gezondheid bezig zijn als ik, dus ik hoop flink actief te zijn op dit forum en allemaal toffe mensen te leren kennen!

4 likes

Leuk dat je gemotiveerd bent en jezelf voorstelt! :tada:

Welkom! Hier vindt je werkelijk bijna alles! Een goede basis is belangrijk maar het leuk vinden nog belangerijk! Succes met jouw eigen journey :muscle::muscle::muscle:

Welkom! Wees niet bang input voor oefeningen en schema’s te vragen! We helpen graag

welkom, je kan hier genoeg info vinden, en natuurlijk ook altijd vragen stellen.

1 like