FIT.nl

Voorstelronde van Anne2

Hoihoi,

Ik wou me even voorstellen, mijn naam is Anne ben 23 jaar, werk nu ongeveer 5 in de horeca.

En ben nu ongeveer 6 jaar bezig met fitnessen, waarvan ik de resulaten echt begin te zien, van me uiterlijk dan. Qua innerlijk had ik na een week al zo’n eigen boost gekregen, dat de sportschool echt me tweede thuis is geworden ongeveer.

Ik hou me nu voor bezig me spieropbouw en gewoon sterker worden, en het gaat me eigenlijk over het algemeen allemaal wel goed. Maar de reden dat ik me hiervoor heb aangemeld is omdat ik soms nog tegen dingen aanloop waar ik eerder helemaal niet over na dacht, dus dan is het altijd fijn als zo’n platform hebt zoals is dit waar je lekker je informatie op kan doen en meerdere verhalen kan horen. Dus ik verheug me erop dat als ik ergens tegenaan loop, dat ik het hier lekker kan op zoeken, en het zelf weer kan toepassen of me eigen draai er een beetje aan kan geven. :slight_smile:

Met dit soort dingen krijg ik zoveel meer motivatie om weer naar sportschool te gaan, en me grenzen kan verleggen. Ik kijk er erg naar uit.

Groetjes Anne

2 likes

Hoi @Anne1 Welkom op het forum :slight_smile: mooi dat je zoveel energie haalt uit het sporten en de gezonde leefstijl. Zijn er dingen waar je momenteel tegen aanloopt?

1 like

Welkom! Wat voor oefeningen doe je voornamelijk? Werk je nog naar een doel toe?

Hi Erik,

Nee op dit moment niet echt eigenlijk, maar ik vindt dit een top platforum dus als ik vragen heb, of ik kom er niet helemaal uit ga ik hier zeker naar toe. :):grinning:

2 likes

Hoi Jasper,

Ik heb nu een schema voor 5 dagen in de week, en daarmee doe ik 2x in de week benen (voor en achterkant en de billen over 2 dagen verdeeld) in de week me boven lichaam (ook die spier groepen verdeeld over 2 dagen). En dan op de 5de dag doe ik HIIT. En dat gaat me tot nu toe eigenlijk wel hartikke goed af.

Mijn doel is eigenlijk om meer spieropbouw te hebben, en daarvoor ook te trainen natuurlijk. De reden dat ik op de 5de HIIT doe, is omdat de HIIT eigenlijk zie als extra cardio. Alleen omdat de zomer er aan komt train ik nu vooral voor vet verbranden.

1 like