FIT.nl

Voorstelronde Tim

Hallo ik ben Tim,
17 jaar,
69KG (ondertussen op gezond gewicht, en bezig om gezond dikker te worden om meer spiermassa op te kunnen bouwen)
1,93M

Wonend in Groningen, en sportend bij Basic Fit in helpman.

Levensverhaal:
Ik was vroeger heel dik, oma gaf natuurlijk altijd wat lekkers elke dag.
ik kreeg steeds meer een onderkin en een dik hangende buik.
Toen je jong was concentreerde je je er natuurlijk nog niet op het maakte me niks uit.
toen ik 14 werd zag ik mezelf op een dag en werd ik heel ongelukkig, iedereen was dun en ik dik.
toen ik 15 werd ging ik op Basketbal aangezien mijn lengte en ik altijd NBA keek.
Ik werkte keihard om steeds hoger te komen, werd dus ook steeds dunner.
Toen heb ik helaas een hele domme keuze gemaakt om af te vallen door niks te eten, het werd steeds ernstiger en werd 58KG met zon lange lengte wat natuurlijk heel dun is en ongezond.
toen ik 16 werd merkte ik het al wel. ik heb spiermassa nodig, aangezien elke jongen van mijn leeftijd bij basketbal redelijk breed is en ik er soms niet tegenop kon, ik had helaas toen de motivatie er nog niet voor.
nu 2 maand geleden wou ik er wat aan doen. ik was er klaar me. ben nu 2 maanden lang keihard aan het gymen om mijn doel te bereiken,
Ben er door @Omerta achtergekomen dat ik eigenlijk veel te veel deed en teveel bij de machines was die mij meehielpen in plaats van dat ik het zelf deed, en dat dus niet goed voor me was. We hebben samen een trainingschema gemaakt, voornamenlijk met gewichten en dus niet met krachtmachines. Vandaag uitgeprobeert en het voelt eerlijk gezegd fijner om het helemaal zelf te doen inplaats van door een machine geholpen te worden. We gaan nu ook nog met een voedingschema bezig.
@Omerta Nu al heel erg bedankt voor alle hulp. Dit word echt enorm gewaardeerd door mij en weet zeker ook door anderen. Bedankt Rob! je hebt me zelfs een beetje gered. omdat ik anders zonder dat ik het wist heel dom bezig was.

2 likes

Thnx voor je woorden. Maar ik heb niks aan woorden. Ik wil je dingen leren, maar je moet ook bereid zijn om te leren!

2 likes

Dat ben ik zeker, heb ik zelfs al gedaan.

Mooi om te lezen dat je zo gemotiveerd bent. Leuk dat je ook in Groningen woont! :slight_smile: