FIT.nl

Voorstel ronde van Sven

Hallo mijn naam is Sven 48 jaar en werkzaam bij de brandweer.
Afgelopen anderhalf jaar door privé omstandigheden het sporten btje op de achtergrond gezet, helaas de nodige kilo’s aangekomen. Dit jaar trouwen en als doel gesteld minimaal 10 kg kwijt te raken voor de grote dag.

He Sven,

Welkom op het forum :slight_smile: Mooi dat je nu weer de gezonde tour oppakt. Hoe wil je gaan aanpakken? Welke eetgewoontes wil je gaan veranderen? Hoevaak wil je gaan sporten enw at voor sport? Wil je ook meer gaan bewegen?

Op de volgende pagina worden een aantal handige tips gegeven over afvallen: https://www.fit.nl/afvallen

Kan je daar wat mee?

Hoi Erik,

Ik hou in de fit app de voeding bij wat voor mij goed werkt om zo te zorgen dat ik het gestelde doel haal.
Wat ik wil veranderen in mijn eetgewoontes geen snoep en chips meer beide zijn echt killing voor mij een zak drop of chips gaat in een avond leeg dus beide zijn geschrapt en minder vlees en meer groente eten.
Sporten heb ik weer lekker opgepakt ga 4x in de week naar de sportschool heb een workout 4 dgn splitschema in de kalender gezet en verder racefiets en MTB. en de tips kan ik zeker wat mee.

Gr Sven

Wat goed dat je hier bewust van bent. Ik raad je aan om dit artikel goed door te lezen over snacken.

Het lijkt misschien een beetje wazige informatie met een boel psychologie. Maar ik raad je het ECHT aan om te lezen. Het is o zo belangrijk te werken aan je gewoontes. Wil je me laten weten wat je er uit haalt?

Top! Heb je in een keer de knop omgedraaid. Hoe ben je daarmee gaan stoppen? Jeroens aanvulling is inderdaad handig om door te nemen.