FIT.nl

Voedings patroon


#1

ik eet elke dag goed en gevarieerd groente fruit enz maar toch nog steeds honger heb hoe kan dat


#2

Om de 2uur iets eten is misschien een oplossing. Misschien zit er nu teveel tijd tussen ieder eet moment.


#3

Ik eet om half 7 in de ochtend 1 beker Brinta en een glas melk. Om half 10 3 broodjes. Om ongeveer 11 uur 1 banaan. Half 1 4 komen yoghurt En 3 broodjes en om ongeveer half 3 een kiwi. In de avond gewoon avond eten rijst groente pasta vis enzo


#4

Op welk moment van de dag heb je de meeste (honger)?


#5

In de morgen tussen half 10 en half 1 maar in de middag ook wel een beetje ik heb gelezen dat ik wel 3500 calorieƫn moet hebben echt geen idee of ik daar wel aankom


#6

Lijkt me zwz verstandiger om de 3broodjes te vervangen voor 3sneetjes volkoren brood, aangezien dit een verzadigert gevoel geeft.


#7

En dan misschien nog iets van een tomaatje erbij te pakken en een stukje komkommer oid. Dit zit niet hoog in de kcal enz maar stilt wel een beetje de honger.


#8

En misschien slim om een dag van te voren 2 eitjes te koken, en die mee te nemen. Eiwit vult namelijk ook heel goed. Mocht dit allemaal niet werken horen we het graag van je, en proberen we mee te denken met je.


#9

Hmmm dankjewel kam ik idd wel doen van die eieren en komkommer. Ik wil meer spiermassa ik sport 5 keer in de week heb je nog meer eet adviezen ?


#10

Ik weet niet hoe groot je bent en wat je gewicht is en wat je dagelijkse activiteiten zijn. Als je dat door stuurd kunnen we eens gaan uit rekenen wat je ong nodig hebt en wat je doel is.


#11

Als je echt voor spiermassa gaat zijn eiwitten heel belangrijk.dat zijn de bouwstenen! En proberen om de 2uur voldoende hier van binnen te krijgen. En savonds voor het naar bed gaan een goeie bak kwark pakken van zeker wel 350gr daar zitten veel eiwitten in om de nacht mee door te kunnen. Ook veel vette vis eten en kip met zilvervlies rijst is ook heel goed.


#12

Ik ben 183 en weeg 72 kilo ik maak flightcases voor festivals daar kunnen die schermen enz in. Ik sport 5 tot 6 dagen kracht training ik fiets elke dag 10 kilometer ik wil meer spiermassa

Ik heb een fitness stang thuis tot 18 kilo ik ben nu 5 week weer aan het trainen


#13

En wat is je leeftijd?


#14

Als ik klaar ben met sporten een ik 500 gram kwark met kaneel. Ik eet pasta pesto en pangafilet. Kip rijst en groente . Krieltjes met rucola kaas tomaat olijven en vlees of vis. Spaghetti met gehakt half om half en saus dit een ik zoal en ja beetje variƫren met alles


#15

Misschien ook heel handig je voeding te loggen in de fit app of een andere voedings app met sport en food app. Die houd bij hoeveel je kan eten en mag eten hoe je zit met kcal eiwit vet en koolhydraten. En de sport app houd bij hoeveel kcal je verbrand met je sporten ed.


#16

Ik ben 28 ik wordt in augustus 29


#17

Aah okƩ zal eens kijken


#18

Kijk eens bij fit.nl/kcal. Daar kun je alles invullen en zie je wat je ong dagelijks moet binnen krijgen. Ga hier rond de 10procent overeen om massa aan te komen. Ik zal niet veel meer dan 20pro doen anders word je vet massa ook snel veel meer. Suc6 hiermee en mocht je nog vragen hebben we denken allemaal met je mee.


#19

Super advies Omerta! Als kleine aanvulling, er is een kans dat je bij je activiteit, 5x sporten plus fysiek werk een te lage correctie gekozen hebt, je verband namelijk veel kcal per dag. Beste manier om hier achter te komen is je gewicht te vervolgen. Daalt deze dan heb je meer kcal nodig. Zo stuur je bij.

Meer over correctie: