FIT.nl

Van gevorderde naar amateur.. :(

Zoals mijn titel het al zegt, jammer genoeg twee jaar geleden gestopt.

mijn max was
95 kg
14 procent vet
Zelf ben ik 1.85

Nu wil ik weer mijn oude form terug. Daarom zoek ik ook mensen met dezelfde doelstellingen.

Ik woon zelf in Uitgeest en train in Alkmaar. Ben momenteel bezig met mij opnieuw aan het orienteren op voeding enz.

Ik wil dit keer weer slagen, en het ook daadwerkelijk lang uithouden :).

Hi!

Welkom op het forum. Gelukkig is terugkomen veel makkelijker dan nieuw spieren aankweken, er zit een soort geheugen in je spieren. Dus met goed eten en trainen spring je door oude barrieres heen. De stap erna is natuurlijk uitbreiden. Heb je al een schema/plan?

Hi,

Ik heb doormiddel
Van het boek de FIT methode en sterk & gespierd een nieuw eet en trainingschema gemaakt.

Alleen mijn omgeving is er niet naar om mij extra te motiveren qua vrienden, dus moet ik het zelf doen. Wat al een aardig kwarweitje is.

Vandaag legday gehad. SUPER veel spierpijn. Ik heb teruggevonden wat ik kwijt was.

Nu proberen om mijn lichaam, weer de oude te krijgen.

Ik heb in twee jaar, veel gesnoept en fris gedronken, dus staat mij een zware klus te wachten.

Voor mensen die mij willen supporten, be my guest!

Lekker bezig :smiley:

Wat was een reden dat je terug bent gevallen? Wanneer herken je dit gevoel? En wat zou je kunnen doen als zich dit weer voordoet?

goeie vragen:

de reden terug gevallen: motivatie weg, verkeerde vrienden (in de zin van alleen willen uitgaan), werk (afstand), eigen fysieke toestand en het eten van veel fastfood.

ik herkende dit gevoel altijd na het uitgaan, lekker broodje shoarma eten, colaatje en lekker genieten maar. next day geen motivatie om te trainen, geen energie. pas om 14:00 wakker, dan heb je in principe al drie maaltijden geskipt.

Ik ben best gevoelig daarvoor, als ik uit mijn ritme ben, dan ben ik er ook echt uit.
het is meer persoonlijk, gewoon geen motivatie.

en wat ik nu zou kunnen doen als zich dit weer voordoet, is op dit forum actief blijven. lezen wat mij ook daadwerkelijk interesseert. Ik ben sinds een tijdje verhuisd ook, ken niet veel mensen hier, dus kan fris weer beginnen. en dat heb ik gedaan.

vandaag rustdag, morgen chest day en triceps :slight_smile: let’s make this work!

Nice! Klinkt alsof je een mooie start kunt maken zo! :slight_smile:

Als je weer het gevoel hebt dat je terugvalt, let us know! Kunnen we met je meedenken!

BAM! lekker :smiley:

Hoe gaat het nu @Georgios1405?

Nog in training/bezig met gezond eten?

Morning!

yess, en het gaat super. oefeningen bijhouden. twee weken tijd plus minus 7kg up met elke oefening.

lastige is het eten, daar ben ik mij bewust van. dus als ik honger heb tijdens mijn schema door. eet ik als het in handbereik is BRINTA.

Verder eet ik veel vis, minder kip en veel volkoren rijst (vies wel).

weegschaal doe ik niet aan :slight_smile:
foto’s wel!

dankjewel voor je interesse hoe het nu met mij gaat :).

Super! Goed om te horen @Georgios1405

Hoe gaat het nu? Heb je zin om ons een update te geven? :slight_smile: