FIT.nl

Trainen voor een Spartan Beast (21+ km met 30+ obstakels)

Mooi dat je daar zo open bent en actief naar hulp zoekt!

Fijn dat sporten je helpt :slight_smile:

Als we je ergens mee kunnen helpen, let us know :blue_heart:

Uiteindelijk moet ik het vooral zelf doen, maar bedankt :slight_smile:
Denk dat ik al wat handvatten gevonden heb die wel helpen. Vooral werken met wekkers, zodat ik niet te lang op de bank of in bed blijf liggen.
Hier posten en aanmoediging krijgen helpt ook goed :wink:

Vandaag 5 km wedstrijd gedaan, snelste tijd neergezet - 31:15 :smiley:

NETJES! Lekkere tijd

Wekker[s] -> Meerdere opgesteld? :smiley:

Ik merk dat als ik eenmaal op de bank of achter de pc ga hangen, dat ik er dan lastig weer afkom. Dus als ik op de bank ga zitten na het eten, zet ik een wekker dat ik maximaal 30 minuten blijf zitten (even uitbuiken). Daarna moet ik opstaan en in elk geval 5 minuten wat anders gaan doen.

En ik heb sowieso een wekker dat ik naar bed moet, anders vergeet ik soms totaal de tijd.

Ben ik weer eens, paar zware dagen gehad vorige week, bijna niet kunnen trainen.
5 april even in de sportschool geweest, en 7 april 15km Strong Viking Mud edition gedaan.
Ondanks het niet zoveel kunnen trainen best goed gelopen, geen toptijd, maar wel veel fun gehad met lekker weer, en paar obstakels gehaald die de vorige keer niet lukten.
De dag erna nog gewandeld, en gisteren weer lekker in de sportschool.

Merk wel dat het weer ook veel invloed heeft op mijn humeur, het blijft ook veel langer licht nu.

Afgelopen week in de sportschool lukte het mij ineens om met de echte apenzwaai de monkeybars van begin tot einde te halen :smiley:
1 hand per latje, en lekker doorzwaaien waarbij ik telkens 1 latje oversloeg.
Zoals ze hier laten zien vanaf minuut 2:10 Monkey Bars Technique
Heel blij mee!

Super cool! :smiley: :love_you_gesture:

Wat is je volgende doel? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Lange termijn doel is die Spartan Beast, die steeds dichterbij komt :stuck_out_tongue:
Korte termijn doel is meer kracht in bovenlichaam, zodat ik wat fatsoenlijke chinups/pullups achter elkaar kan doen.

Spartan Super gedaan afgelopen weekend! 16 km in 3 uur tijd gelopen in Maastricht.
Super warm die dag, heel veel water gedronken onderweg. Ook zeer veel hoogtemeters.
Maar het ging verder best goed :slight_smile:

Nice! Goed bezig! Mooie blik van (vermoeide) voldoening.

Gaaf. Ik was er ook :muscle:t3: 2:25 gelopen op de 13+ (16km) ik was wel helemaal kapot. Sucses met trainen voor de Beast ik houd het nog even bij de Super, tot in IJmuiden.

Nog een leuke foto binnen, van de organisatie zelf.
Helaas wel blessure nu, had bij een run de week ervoor klap gehad tegen mijn linkerborst, en dit ging tijdens de Spartan run opspelen. Dacht eerst dat het mijn ribben waren, maar het is volgens mij mijn borstspier.
Ook een reden dat ik wat moeilijk keek op de foto hierboven met de medaille.

Nu even rustig aandoen, alleen hardlopen of benen trainen.

Wat gaaf!! Komt er nu weer een volgende [quote=“Simone88, post:54, topic:1910”]
Nu even rustig aandoen, alleen hardlopen of benen trainen.
[/quote]

Ah hoop dat je snel weer herstelt!!

Wat een super gave foto trouwens :muscle: :smiley: