FIT.nl

Tips voor het platform FIT.nl

Hi allen!

Even een vraag/oproep:

We zijn druk bezig met het ontwikkelingen van allerlei artikelen, interviews en producten bij FIT.nl. Naast dat we daar zelf op broeden, vinden we het ook leuk om te weten of jij nog tips hebt voor het platform.

Wat zou jij (anders) doen? Heb jij een leuke tip voor ons team: waar we mee bezig moeten gaan/wat we zouden kunnen verbeteren.

We staan op voor alle feedback & tips! :raised_hands:

Ik heb de laatste tijd geregeld last met het forum. Op zowel mijn iPhone X als mijn Macbook Pro (Safari) heb ik steeds last dat de iconen mega groot zijn en het forum niet echt lekker werkt.
Ik heb al een aantal malen een PB gestuurd via Instagram en daarna is het opgelost.
De vraag is of er meer hier last van hebben?
Ligt dit aan bijvoorbeeld Safari of hebben andere browsers ook last?

Ah, heb je het nog steeds? Zal het zelf ook even testen + fixen.

Thanks @wouterduijndam

Het aparte is nu dat ik er op de iPhone geen last van hebt en op de Macbook wel.
Dit heb ik nog niet eerder gehad.

Thanks @wouterduijndam

Is hij nu goed? heb wat kleine dingen aangepast? :slight_smile:

Even control shift F5 doen voor een goede test, harde cache refresh. Ben benieuwd!

Hu wat raar. Laat het weten allen als we problemen hebben of het er raar uit ziet. We kunnen niet alle system en browser testen, we repareren dingen graag :slight_smile:

Ik heb Jeroen een mail gestuurd met een nieuw screenshot aangezien ik deze vanaf mijn Mac niet kon uploaden . Het is nu nog erger geworden.

Wat is je versie van safari? Heb je al een harde refresh uitgevoerd middels command + f5?

Thanks @wouterduijndam ik zag hem! Ik ga er naar kijken.

Hoe werkt hij nu @wouterduijndam

Is hij inmiddels goed, of nog steeds met een vreemde layout? :slight_smile:

Nee nu is het al de hele week dik in orde. Zowel op de Macbook als op de iPhone.