FIT.nl

Tips voor een lekkere betaalbare vegan eiwitshake

Ik wil over 2 maanden gaan droogtrainen, maar ik ben op zoek naar een lekkere en betaalbare vegan eiwitshake waar niet teveel zout is aan toegevoegd. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen? :slight_smile:

Welke oefening is da dan? :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:
Ik weet dat zwemmers dry-land doen en springers in een droogbad oefenen maar in de gym?

@Nononsense had volgens mij een goeie gevonden met choco smaak :slight_smile:

2 likes

Lol :stuck_out_tongue: Heb je een link @Wesley

WEIDER vegan protein heeft ze.
Heb het zelf niet geprobeerd…

ik heb gewoon heerlijke whey van myprotein :stuck_out_tongue:
en van Body en fit … die is ook lekker!

Bodyenfit door de kwakt geeft een wat dikkere substantie waardoor die beter vult (handig voor een cutt)

@erikhuizenga @Wesley ik heb een Vegan eiwitshake van decathlon. Weider heet hij, lost goed op in water en heeft een ok chocolade smaak per scoop 107 kcal en 23 gram eiwit uit mijn hoofd. Ze hebben hem ook in aardbei en vanille geloof ik. Schuimt ook niet zo… eigenlijk best te hachelen… een pot kost 23 euro.

Verder heb ik vegan eiwit shake van Berry de mey (als ik het goed schrijf). Vanille smaak 120 kcal per scoop en 24 gram eiwit. Deze mengt niet zo lekker met water en zorgt voor klontjes. Deze schuimt ook meer.

Mijn voorkeur gaat nu uit naar die van weider!

Thanks! @NononsenseIk ben benieuwd :slight_smile:

1 like

Ik heb net de pea protein van Bulk powders besteld, om ff te testen. Kunnen we op kantoor testen @erikhuizenga :smiley:

1 like

En is het wat @j.vandermark?

1 like

haha nog niet geopend. Zal vandaag een shakie proberen :smiley:

Ik heb al verschillende plantaardige eiwit shakes gebruikt.

Body en Fit - Soja , deze vind ik niet lekker en hij mengt ook vreselijk slecht met water. Ik moest echt met een mes goed en lang roeren om tot een shake te komen.
Van Body en Fit gebruik ik de grote zakken met plantaardige eiwit poeders, zoals pompoen- en erwten poeder. Deze gebruik ik veel in mijn ontbijt smoothies.

Silverback Protein - Appel Kaneel , ontzettend lekker en absoluut favoriet. Ik vind deze alleen kostbaar.

XXL Nutrition - Green Protein , chocola en vanille. Ook lekker, goed van smaak, niet te overdreven en betaalbaar. Deze bestel ik zeer regelmatig.

Orange fit!
Lost ook goed op (geen blender nodig gewoon shaken) en kwam ook goed uit de testen. (al heb ik zo snel geen link naar de test)
Choco smaakt misschien wat droog maar aardbei is heerlijk!
En geen groot bedrijf of prijsvechter maar een bedrijf dat nog je voornaam op de verpakking van je proteïnepoeder schrijft. Als je dan toch een merk moet kiezen… :slight_smile:

2 likes

Dat is ook gelijk ook de duurste van allemaal…

1 like

En? Al getest?:slight_smile: Na een beetje rondkijken lijkt die van Bulk Powders toch wel een hele mooie prijs/kwaliteit verhouding te hebben. Ben benieuwd of de smaak daarvan ten koste is gegaan.

In vergelijking is Orangefit inderdaad wel erg duur…
Zojuist ook Green Protein geprobeerd, voor de helft van het geld wel heel erg nettjes! Lost ook veel beter op en smaakt minder ‘korrelig’
Bedankt voor de tip :slight_smile:

1 like

Ik heb voor de kerst twee proefzakjes Fitshe gekregen.
Hartstikke lekker en gezond , maar stevig aan de prijs vanwege de kwaliteit.

1 like

Hi!

Hebben jullie inmiddels al meer Vegan eiwitshakes geprobeerd? Ik had de laatste keer die van Fit Green. Errug lekker! Met amandelmelk en banaan in de blender :heart_eyes:. Maar ook wel erg kostbaar zo’n zak…

Als er nog tips zijn met een goede prijs/kwaliteitverhouding hoor ik het graag!!!

Liefs Nononsense

1 like

Body en fit heeft net een nieuwe uitgebracht. Zelf nog niet geprobeerd, maar hoorde het van hun team.

Vegan perfection heet ie volgens mij.

Klopt met 15procent korting!

Zag inderdaad zoiets voorbij komen! @j.vandermark heeft 1 van jullie hem al getest? Zal vanavond eens kijken! Als ik hem bestel laat ik weten wat ik er van vind!

Liefs Nononsense

Living on the edge… :sunglasses: ik heb het gewoon besteld.
Wordt morgen op werk bezorgd, dus neem mn shakebeker mee…
Wordt vervolgd!

P.s. @Chielemans fijn dat je die 15% kortingsactie op alle producten even hebt aangezet voor me!

1 like