FIT.nl

Thuis trainen? Wat is jouw ervaring?

Wat is jouw ervaring met thuis trainen? Wat doe jij om actief te blijven?

De sportschool gesloten en bang dat je gainz verloren gaan? Geen zorgen! Met de juiste aanpak kun je prima thuis trainen en vooruitgang boeken. Vandaag geef ik je 8 tips om meer uit je thuistraining te halen:

2 likes

Goede tips :slight_smile: Ik heb wel eens een blessure gehad en maanden niet goed kunnen trainen. Maar gelukkig kan je nadertijd vaak snel weer op je oude niveau komen. Het was voor mij ook een goede les om mijn geluk niet te veel te laten afhangen van of ik steeds progressie boek

1 like

Gister voor het eerst weer met een zwaarder gewicht getraind. Dat was wel even lekker.

Hoe merken jullie dat? Merk je dat je net zoveel traint, of is het toch wat minder?

1 like

Dat is fijn hé, even lekker die spieren weer goed prikkelen en weten/ voelen dat je iets gedaan hebt.

Hopen dat binnenkort weer een beetje alles na het normale leven gaat maar daar ben ik een beetje bang voor. Dus iedereen zonder home gym, zoek een goede oplossing om toch lekker in beweging te blijven.

Zelf heb ik een kleine homy gym met voldoende toestellen om goed mee vooruit te kunnen. Ik blijf trainen met een push pull schema, en dat 6 dagen in de week.
Push pull is natuurlijk niet het zelfde als push pull leggs voor de mensen die zich daar een beetje in vergissen.

1 like