FIT.nl

Progressie Chiel

Het is de vaste lezer vast niet ontgaan, maar ik heb vandaag intensief het forum vol lopen kliederen met als doel … het behalen van mijn doel.

Te veel veranderingen in mijn thuis situatie hebben er voor gezorgd dat ik het overzicht op wat te doen voor het gewilde resultaat verloren ben.
Ik heb @Omerta gevraagd mij te begeleiden in mijn komende cutting fase.
Gestart: vandaag.

Mijn doel is droger worden met behoud van spiermassa.
Liefst wil ik zichtbare spieren hebben, maar in relatief korte tijd.
Ik train nu ruim 1 jaar, dus helemaal onmogelijk lijkt het niet om genoeg af te vallen en dit te realiseren.

In dit topic wil ik bijhouden welke resultaten ik behaal.
En of we uiteindelijk over 2 maanden (half oktober) mijn laatste stukje buik genoeg weg heb weten te poetsen.

Ik ben niet moeilijk.
In dit topic mag gereageerd worden in elke toon.
Vragen kunnen hier gewoon gesteld worden tijdens het proces.

Edit: Begin gewicht 88.2 / BMI 23.2 / vet 16.9% <-- dit zijn weegschaal metingen.
Wordt vervolgd

5 likes

Suc6 en hopen dat je jou doel mag behalen op een gezonde manier zonder honger te leiden!
Maar ik heb er alle vertrouwen in.
Je bent een top gozer. Zet hem op!!
Niet te eigenwijs doen, behalve als je het kan onderbouwen met goede punten.
Ik sta open voor alle veranderingen als het maar de goede zijn.
Ik ben benieuwd naar morgen en de komende tijd.
Ik spreek je morgen, fijne avond samen met je wijze vrouwtje!

Thanks en alvast bedankt voor de tijd die je erin steekt.
Ik ben bloed fanatiek en aardig gediciplineerd dus reken maar op medewerking.

Ik ga nu eerst een uur lopen om de calorieën die ik vandaag te veel heb gegeten te compenseren.
volgens mijn berekening houd ik dan nog 50 calorieën over voor mijn peren ijsje :roll_eyes::joy:

Fijne avond en tot de volgende!

Respect Chiel en leuk hoe Omerta begeleid. Ik wilde de laten weten dat ik graag meelees, en er veel van opsteek. Succes! Dick

2 likes

Graag gedaan. Ik weet dat ik iemand help die ook zijn doel gaat behalen en geen halve tamme die maar wat aan kl##t.
Je bent een gedreven iemand dat is fijn om samen naar een doel toe te werken.

Haha ga maar lekker even lopen om wat kcal te verbranden. Goed bezig!

Wil je nog 2 dingen voor mij en jezelf doen.
Vanaf morgen en dan iedere 2weken daarop een foto maken van jezelf in de spiegel, en die hoef je niet te posten natuurlijk. En het liefst je maten meten. Dus je buik omtrek net onder je navel, je bicep en je boven been. Dit mag je opschrijven en iedere 2weken bij houden.
Ik weet deze vraag heeft weer met cijfers te maken. Maar zo kan ik/jij wel zien hoeveel cm je bent verloren op hoeveel tijd enz.
En over 2maanden mag je me dan de foto’s prive sturen. So hey dit klinkt niet erg fijn uit mijn mond, maar toch vraag ik het je haha…

2 likes

Thanks Dick!
Leuk om te lezen dat het gevolgd wordt.
Ik ben stiekem ook wel benieuwd hoe Rob het gaat realiseren en of het hem lukt haha
Cheers :facepunch:

1 like

Yes, ik zal morgen beginnen met meten.
De eerste foto is gemaakt, dus we hebben een startpunt.
We’re gonna do this!

Ik heb mijn misstap weten te verbranden en houdt 42 calorieën over :sunglasses:

Haha ik snap je😂
Gaan we doen.

2 likes

Tot morgen gozer. Goed gedaan!!! :muscle:t3::v:

Als je het vet percentage weet wat je nu hebt mag je me die morgen even geven dan kan ik uit tellen waar je over 8 weken ong op kan zitten.
Maar vet percentage is lastig te meten dus kan best zijn dat het niet helemaal gaat kloppen.

Ik heb een tang van (hoe kan het ook anders) B&F
Ik zal ook morgen proberen te meten en geef dit aan je door.

Ik moet ff spieken wat de meetpunten zijn, maar die zijn online makkelijk te vinden.

Kan zijn dat ik morgen wat later reageer, want eerst werk, dan daar achteraan sport en dan eten.
Daarna zal ik je alles overhandigen.

Wij danken u
. Ochnee he toch niet zo’n plastic tang he van je werk?
Maar als je die hebt doe je het daar maar mee haha.
Nu is het echt klaar voor vandaag.
Slaaplekker alvast!

:joy:
Tis of die, of de waardes die mijn weegschaal aan geeft.
It’s your call

Ben zelf ook al jaren bezig dat buikje weg te krijgen, dus op de achtergrond doe ik mee :slight_smile:

Het is een hardnekkig stukje vlees wat er zit.
Hoop er nu vanaf te komen.

Feel welcome to join! :sunglasses:

Dan gebruik de tang maar even vanavond of morgen vroeg als je wilt. Tot straks. Werk ze👊

1 like

Ga ik doen.

Ik zag met invoeren van de virtuagym app dat elke oefening ongeacht gewicht op 35 Kcal verbranding staat.
Ik denk dat het dan makkelijker is om de aantal oefeningen te pakken en die x35 te doen voor een accuraat verbruik? de soort oefening heeft dan geen meerwaarde voor het zoekwerk wat ik er in moet stoppen om de juiste oefening te vinden.

Dat is vreemd.
Bij mij geeft hij bij bijv squat 4sets 8reps dat ik 22 kcal heb verbrand, en bij bijv 4sets met 7reps lateral raise dat ik 19kcal heb vebrand.

Dus ergens klopt iets niet volgens mij.

Jawel zit hem in de reps.
Ik pak op alles 3 sets van 15 reps.

Ochja klopt. Anders word het nog meer chaos in je hoofd he door al die reps bij te houden en te veranderen.

Hoe gaat het vandaag? Nog geen probleem denk ik he. Wacht maar over 6weken ong :slight_smile:

Haha nou dat niet zozeer.
Ik zit altijd nog met een aantal reumatische aandoeningen waardoor ik niet “normaal” kan trainen en nog wel eens switch of noodgedwongen wat anders moet doen.
Het is meer dat ik het op deze manier vol houdt om door te gaan.

Ja vandaag gaat goed!
Ik heb alles ingevuld in mijn voer tracker (had mijn avondeten al geprept) en kom op 329 kcal overschot, maar ga vandaag trainen dus zou goed uitkomen.

Ik zit wel iets over mijn koolhydraten en iets te weinig in eiwitten.