FIT.nl

Over de categorie Mindset

In deze categorie hebben we het over alles wat met motivatie, mindset en geestelijke gezondheid te maken hebben.

2 likes

Dit word zeer interessant! Ik ben zelf bezig mrt een boek te schrijven over onder andere de kracht van je mindset en het zoeken naar je eigen geluk. Het is de motor van je lichaam en het bepaalt hoe je je dag ingaat. Gelukkig heb je hier zelf invloed op, dus een vraag vanuit mijn kant:

hoe starten jullie je dag, als je in de ochtend in de spiegel kijkt? Laat jij je humeur bepalen door je mindset?

2 likes

Word dat een E-book? En laat je bepaalde personen dit boek lezen voor eventuele feedback?
Ik zou mij hier wel voor aan willen melden.

Ik start mijn dag altijd met 2 glazen water.
Daarna poets ik sinds enkele maanden mijn tanden in de ochtend met links en 's avonds met rechts.
Deze vorm van braintraining schijnt ontzettend goed te zijn omdat je nadat je wakker geworden bent de grootste kans hebt op nieuwe banen aanleggen in je brein.

1 like

Ik weet nog niet of het een fysiek of een e-boek word maar ik wil je zeker eens een aantal pagina’s opsturen! Als er meer mensen zijn die het begin willen lezen laat het me weten, feedback is dan ook altijd welkom! :grin:Ik laat jullie weten als de eerste pagina’s klaar zijn

1 like